| Bondarel99 a întrebat:

Specific ca nu am nimic cu nimeni!

Dar ma întreb de ce la votul pentru utilizatorul anului se afla de exemplu un user care a primit o nominalizare si da foarte putine răspunsuri pe luna, iar alții gen Hammurabi, NLS, Drimmero și nu mai știu cine mai era, care au primit chiar mai multe nominalizări și îndeplinesc toate condițiile, nu se afla la vot?

11 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Pentru ca nu asta era criteriu principal

Conditiile raman aceleasi si anume: sa fi avut in ultimul an minimum 20 de raspunsuri pe luna pe o perioada de cel putin 6 luni. Cele postate la Trivia/Amuzante nu sunt luate in considerare. Nu pot fi nominalizati cei care au castigat deja acest titlu.

| Drimmero a răspuns:

Draga mea, in primul rand eu nu am fost nominalizat pe acea intrebare, chiar daca eram nominalizat nu m-ar fi incalzit cu absolut nimic, pentru mine aceste premii vrituale sunt absolut irelevante,, sunt 0 pentru mine. Am vazut ca userii aveau razboaie pe acolo zici ca se arunca paine dupa vatra si ei sareau sa prinda din multime.

In al 2-lea rand, haterastenii astia m-au raportat toata viata lor pe aici, nicidecum nu m-ar fi votat, au o existenta mult prea trista, dar nu imi bat capul cu copilarelile astea.

In concluzie, sa iasa cine se nimereste, nu imi pasa, e ceva pentru care nu ma bat, sunt total detasat/

supadeceapa
| supadeceapa a răspuns:

Si eu ma intreb de ce nu e Hammurabi pe lista, in schimb sunt useri pe care eu nu prea ii vad pe site. 2-3 dintre ei dau foarte des raspunsuri eronate.
Si tu erai mai potrivita pe lista aia laughing daca erai, te votam.

| Bondarel99 explică (pentru supadeceapa):

Eh, eu nu prea am prieteni pe aici. Sincer chiar nu m-as fi așteptat, clar nu meritam. Mersi pentru intenție laughing
Dar mi se pare ciudata chestia asta, sunt alții care merita mai mult. Si cei care dau răspunsuri eronate (bine, mie nu mi se pare) chiar petrec foarte mult timp pe TPU.

| Plato a răspuns (pentru supadeceapa):