Ar fi trebuit sa scrii un email conducerii clinicii si sa ne spui si noua numele acesteia.
Eu nu am dat niciodată "atenții" pe la niciun spital la niciun doctor sau asistenta și am fost tratată bine, acum poate am avut eu noroc, am auzit și eu povești aiurea pe tema asta.
Ai dreptate cu " a nu se da" insa si tu gresesti si stii de ce? Pentru ca nu iei masuri, pentru ca nu reclami.
Atunci cand ai auzit, trebuia sa te intorci, sa ceri sa vorbesti cu cine este acolo sef, ca vrei sa faci reclamatie.
Daca nimeni nu reclama pe nimeni, se considera ca totul merge struna, ca toti is sfinti si lucrurile vor continua in felul ala.
Ia sa fi reclamat persoana care a spus, sigur sefu, sau care o fi pe acolo, ar fi luat-o la rost, in felul asta pe viitor isi va tine gura.
Numa in felul asta poti "educa" oamenii, nu cu vorba buna, nu cu povestitu la altii, pentru ca sefii ei, gindesc ca acolo e totu bine.
Nimeni nu recalama, cineva trebuie sa inceapa sa faca asa. Uite eu cand vin in RO si merg la Kaufland, sau la alt market de asta, de vreo 2 ori mam luat de casieri acolo radeau oamenii, adica stiau, ma aprobau ce le spuneam.
Adica eu is client, vin si cumpar din magazin, toti aia is platiti acolo din banii ce noi ii dam pe produsele cumparate corect?
Iara casierii stau pe scaun, te privesc cu o mutra de spui ca acu s-a trezit din somn te mai pune sa ii aduci la nas produsele, pfff ma luai de ele eram cu soramea, aia zice taci ma ca se uita lumea ca la urs pai sa se uite, aia este lipsa de respect, atit din partea acelui casier, cit si acelui magazin.
Tu stai jus cand esti platit din banii mei si eu stau in picioare? Este lipsa de respect frate, asa se numeste. Aici in SUA toti casierii, tot personalul dintr-un supermaket sta in picioare, nu vezi pe nimeni stind pe scaun, mai ales in fata clientilor.
Ba mai mult, aici casierii, iti pun in sacose, ei iti pun in sacose tie cumparaturile.
Trebuie sa arati respect, sa faci clientu sa se simta bine, corect? Sa mai vina si altadata cu placere.
Asa si la tine, in loc sa iti multumeasca ca ai facut analize la ei, sau trezit ca niste clocite sa vorbeasca si tare, probabil sa auzi si tu, un fel de ati atrage atentia, " hei tu, nu stii sa vii cu ceva si pentru noi"
Sa vezi cita nesimtire, dar pot fi educati. Daca nu vor, ii obligam sa faca ce jobu le cere.
Reclamatii chiar si verbale, facute la seful acelei locatii si tot e buna. Dar de fata cu alti clienti, sa le dai si altora curaj sa faca ca tine, doar asa se poate face ceva in privinta asta.
Cipi1212 întreabă: