| Andrei007007 a întrebat:

Stiu ca nu are treaba cu aceasta categorie ce urmeaza sa intreb dar sunt tare curios daca cineva are sau a avut tangente cu aceste grupari. Sunt curios la ce te poate ajuta daca intri intr-o organizatie masonica (loji), din cate am inteles te ajuta sa gandesti mai bine, sa-ti schimbi mentalitatea si altele, stiu ca in mare parte sunt vrajeli si ca nu se vorbeste de politica in interior ci despre afaceri sau mai stiu eu ce. Dau un exemplu, eu sunt programator si daca as intra intr-o asemenea organizatie la ce m-ar putea ajuta? Sa-mi caut un loc de munca? Sa-mi fac noi prieteni? Nu inteleg rostul acestor organizatii si pe langa asta foarte multa lume ridica in slavi masonii cum ca Kogalniceanu a fost mason, Cuza la fel si alte prostii pe genul asta, va rog sa-mi raspundeti si mie cine este cunoscator in adevaratul sens al cuvantului ca din auzite si citite pe internet am vazut si auzit si eu.

6 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Ei au la baza si o religie si anumite practici in acest sens, se inchina Marele Arhitect al Universului.Ciudat caci in majoritatea lor au fost sau sunt catolici (asa ar fi fost chiar fondatorii) dar acum merg pe niste semne si ritualuri pagane.
Nu este doar o organizatie este si o credinta intr-un fel, una pagana.
Nu stiu la noi ce putere au dar zvonurile spun ca francmasoneria cea puternica din SUA ar guverna si lumea, ei sunt denumiti ai sa gasesti in siteurile obscure sau cele care apeleaza la teorii ale conspiratiei sub denumirea de Noua Ordine Mondiala, alteori sunt asimilati cu Iluminatii, gresit sau nu!?
Nu ai cum sa vorbesti de francmasonerie si sa fii scurt si la obiect, insasi formarea ei este un mister, de aceea mereu vor exista speculatii, cum zicea si Mircea Eliade "... mitul, este o istorie simbolica a originilor"

| RoCkKiD a răspuns: