| Furnicuta000 a întrebat:

Sunt sigura ca daca stati pe net ati auzit de scandalul cu Sanziana Negru care a facut reclama la Lidl la Electric Castle (a cumparat o sacosa cu produse, le-a aratat pe camera, apoi cineva a vazut-o cum le-a aruncat la gunoi, fix in fata magazinului). Ei bine, lasam la o parte asta, dar cica a fost platita cu 10.000€ pentru treaba asta care a durat maxim o ora cu tot cu cumparat, filmat, editat, postat (iar daca nu au fost 10.000 sigur au fost peste 5000€ deci mult). Si am observat ca Lidl plateste foarte multe persoane care sunt cat de cat cunoscute (chiar si din aia care au putini urmaritori gen sub 30k) sa le faca reclama. Si sunt foarte multi. Intrebarea mea e: de ce Lidl are nevoie de reclama? De ce? Nu e tot timpul magazinul plin? Nu sunt mai multi clienti la Lidl decat la Kaufland? Ce justifica sumele uriase pe care le dau pe reclame? Si mai ales ca ei nu numai ca platesc cate 5000-1000 la indivizi precum Sanziana ci platesc sute de mii de euro sa sponsorizeze Chefi la cutite, festivaluri, persoane cu tarif urias gen Andra. Eu cred ca ei dau mai multi bani pentru publicitate decat orice alta firma din Romania

5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Nici coca cola ai zice ca nu au nevoie de reclama si probabil cheltuiesc milioane de euro pe luna.

Un bussiness oricat de mare trebuie intretinut pe partea de marketing, chiar si Lidl fiind, ai concurenta, trebuie sa le iei fata.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Habar n-am cine drec mai e si Sanziana Black asta, dar cred ca stiu de ce plateste Lidl si multe alte branduri de succes, tot felul de necunoscuti "influenkery". Pentru ca orice companie de succes, are in conducere oameni corupti, care fac ce vor pe banii "multinationali".
Nu cred ca un altfel de contract se obtine prin preselectie.

| Dismally a răspuns:

Este o strategie pentru a largi baze de clienti. Probabil ca magazinul este vizitat mai mult de oameni dintr-o categorie de varsta +35 de ani spre exemplu, iar prin reclame incearca sa aduca in magazine si alte categorii: spre exemplu 16 - 20 ani. Pentru asta asta au nevoie de influenceri care au succes la tineri, reclamele la televizor nu ajuta pentru ca tinerii nu se prea uita la televizor.

| Anee1667 a răspuns:

Nimeni nu plătește 5-10.000 de euro pentru o scurtă promovare de 20 de secunde, să fim serioși, astea probabil sunt doar știri false. Nu cred că o postare costă mai mult de 200-1000 de euro în funcție de cine e persoana respectivă și câți urmăritori are.
Lidl face aceste lucruri tocmai pentru a rămâne unul dintre cele mai vizitate magazine. Reclamele la tv au rol extrem de important și la fel și promovarea pe diferite rețele de socializare, fix pentru a ajunge la aproape toate categoriile de vârstă. Astăzi d-na „nu știu care" a cumpărat ceva și se preface că e bun și trezește curiozitatea urmăritorilor ei care o iau drept „exemplu".
Lidl sponsorizează una dintre emisiunile care devine lider de audiență, o emisiune care are în prim plan gătitul, o groază de bucătari astfel promovează produsele lor ca fiind de cea mai bună calitate. Doar nu a ajuns atât de popular peste noapte asta este rodul promovărilor.

| suntserios a răspuns (pentru Anee1667):

200 euro? Hahaha.

Se plătesc mii de euro pe o simpla postare pe Instagram sa stii

Întrebări similare