Nici coca cola ai zice ca nu au nevoie de reclama si probabil cheltuiesc milioane de euro pe luna.
Un bussiness oricat de mare trebuie intretinut pe partea de marketing, chiar si Lidl fiind, ai concurenta, trebuie sa le iei fata.
Habar n-am cine drec mai e si Sanziana Black asta, dar cred ca stiu de ce plateste Lidl si multe alte branduri de succes, tot felul de necunoscuti "influenkery". Pentru ca orice companie de succes, are in conducere oameni corupti, care fac ce vor pe banii "multinationali".
Nu cred ca un altfel de contract se obtine prin preselectie.
Este o strategie pentru a largi baze de clienti. Probabil ca magazinul este vizitat mai mult de oameni dintr-o categorie de varsta +35 de ani spre exemplu, iar prin reclame incearca sa aduca in magazine si alte categorii: spre exemplu 16 - 20 ani. Pentru asta asta au nevoie de influenceri care au succes la tineri, reclamele la televizor nu ajuta pentru ca tinerii nu se prea uita la televizor.
Nimeni nu plătește 5-10.000 de euro pentru o scurtă promovare de 20 de secunde, să fim serioși, astea probabil sunt doar știri false. Nu cred că o postare costă mai mult de 200-1000 de euro în funcție de cine e persoana respectivă și câți urmăritori are.
Lidl face aceste lucruri tocmai pentru a rămâne unul dintre cele mai vizitate magazine. Reclamele la tv au rol extrem de important și la fel și promovarea pe diferite rețele de socializare, fix pentru a ajunge la aproape toate categoriile de vârstă. Astăzi d-na „nu știu care" a cumpărat ceva și se preface că e bun și trezește curiozitatea urmăritorilor ei care o iau drept „exemplu".
Lidl sponsorizează una dintre emisiunile care devine lider de audiență, o emisiune care are în prim plan gătitul, o groază de bucătari astfel promovează produsele lor ca fiind de cea mai bună calitate. Doar nu a ajuns atât de popular peste noapte asta este rodul promovărilor.
200 euro? Hahaha.
Se plătesc mii de euro pe o simpla postare pe Instagram sa stii
anonim_4396 întreabă:
mamatatasibunica întreabă: