anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt un copil anti-talent sad
Cu alte cuvinte ma refer ca nu excelez in nimic. Adica alti copii se pricep sa deseneze, altii stiu mai multe limbi straine, altii se pricep la beat-box, altii la sporturi, altii au voce si stiu sa cante, altii au idei inteligente si sunt foarte isteti, iar lista continua...Dar eu? Pai eu nu ma pricep la nimic..Sunt un elev de media 9 care nu exceleaza in nici-o materie. Si prin toatea astea vreau sa spun ca parca traiesc asa in van... Si nu, nu exagerez. Caci in viata ai nevoie de o anumita vocatie, de o inclinare spre ceva,, iar fara acest lucru intr-un fel poti traii degeaba.Dar eu vreau sa fac ceva sa evit aceasta viata alb-negru terminand liceul, ducandu-ma la o facultate aleasa la nimereala si terminad probabil lucrand intr-un market si neavand nici-un hobby.Ce sfaturi mi-ati putea da?

Răspuns Câştigător
| contαbαndonαt a răspuns:

David, frumos nume, am un fratior mai mic, tot cu acest nume.
Dar cum poti spune ca esti un copil anti-talent cand, ceva randuri mai jos, spui ca esti un elev de nota 9 (media generala, presupun)? iar care nu exceleaza in nici-o materie? imi vine cam greu s-o credthinking Hai, trebuie sa ai o pasiune, iar daca nu, nu-i bai, mica ta problema necesita doar un timp in care sa experimentezi, sa te bagi in mai multe activitati care, consideri tu, ca ti s-ar potrivi cat de cat dar, mai ales, te-ar atrage intr-o oarecare masura.Asta ar fi un punct de plecare, incerca sa socializezi cu cei din jur, cu cei ce sint implicati in diferite activitati dragute si practice, precum si cu cei cu diferite hobby-uri, gen cele de mai sus.Si, ca un ultim sfat, incearca sa furi atat cat poti de mult, sa furi din privire si din auzite, ma refer, de la oameni de la care consideri tu c-ai avea ceva util de invatat.Pentru ca informatia, cea de toate zilele, este cu mult mai pretioasa decat toate pamanturile de care ar putea dispune un om intr-o viata.De aici si: informatia este de aur!