Cand suni la 112 te preia un operator si te intreaba ce s-a intamplat. In functie de problema te directioneaza catre salvare, politie sau pompieri. Cand te preia un nou operator te intreaba din nou toata povestea, iti cere adresa si cat mai multe date despre persoana si eveniment(ce a patit, daca e constient, cati ani are, ce boli are, daca a luat ceva medicamente, de cat timp ii este rau). Daca esti ghinionist te preia si un al 3lea operator, de obicei o persoana de pe salvare. Din fericire la politie si la pompieri nu a fost nevoie sa sun.
Mie mi s-a intamplat o singura data sa imi ceara un numar de telefon unde sa sune ei, probabil si-au dat seama ca eram destul de mica. M-a sunat medicul de pe salvare, i-am explicat din nou ce s-a intamplat si au venit. Probabil au crezut ca este o gluma si au vrut sa verifice.
De doua ori s-a intamplat ca persoana pentru care am sunat (nu ii cunosteam, dar li se facuse rau in fata mea) sa nu fie de acord cu tratamentul/transportarea la spital si atunci a trebuit sa semnez, in calitate de martor, ca bolnavul a refuzat tratamentul.
Apoi astepti si te rogi sa ajunga in timp util...
Buna
Pai uite cum fac eu.
Deci...formezi 112..raspunde operatorul si te intreaba:
Ce problema aveti de ati apelat serviciul de urgenta?
DE EXEMPLU EU SOLICIT CEL MAI DES SALVAREA.
Ii explic despre ce este vorba/te intreaba de unde esti/cati ani are pacientul/ce probleme are si imi face legatura cu ambulanta.
Cei dupa ambulanta te intreaba la fel.
Ce probleme are pacientul/cum se manifesta/si iti cere adresa unde trebuie sa ajunga.
Cam asa decurge un apel la urgente.
O zi buna
LisaJulie întreabă: