"Aplicația va informa tipul de plată selectat de partener:
- Nu plătiți: Aceasta este opțiunea care apare în comenzile partenerilor și în unele comenzi ale curierilor.
- Plată în numerar: Va trebui să folosești numerar. Cu excepția cazului în care ai acumulat suficienți bani de la clienți, nu vei primi comenzi pentru plata cu numerar.
Cum funcționează sistemul de plată în numerar?
Foarte ușor! Iată ce se va întâmpla în cazul în care un client plătește în numerar:
Clientul comandă în Glovo cu opțiunea de plată în numerar
Mergi la punctul de ridicare și aplicația va indica opțiunea de plată aleasă de client.
La livrarea comenzii, vei primi banii de la clienți.
Soldul tău de numerar crește, iar sistemul îl va lua în considerare în cazul în care va trebui să plătești la parteneri sau să poți retrage câștigurile în numerar la sfârșitul intervalului orar rezervat.
Valoarea în numerar pe care ai retras-o va fi dedusă din următoarea factură."
https://delivery.glovoapp.com/......d-balance/
gladiatoru5000 întreabă: