Cele enumerate de tine se regasesc adesea intre calitatile unui angajat, dar din punctul meu si al multora de vedere, nu sunt calitati deosebite, ci cat se poate de normale pentru o persoana cu studii.
Multinationalele acelea au fost niste pravalii dintr-un sat uitat de lume candva.
Au evoluat si s-au extins (chiar si pe alte continente) pentru ca pravalierul a avut intr-o zi o viziune, si a cheltuit si riscat ultimii banuti sa o puna in practica.
Cel mai probabil, manat de noile cerinte de dupa cele doua razboaie, si-a schimbat domeniul de activitate, hotarand sa produca ceva ce se cauta. Dar pentru asta are nevoie de niste angajati.
Instinctul ii spune sa nu se asocieze sau sa isi lasi afacerea pe mana unor persoane incompetente, irationale. neproductive, si mai ales, neserioase.
Deci ii filtreaza pe cat poate, cauta angajati cu principii sanatoase. Mereu un patron va cauta oameni competenti, pentru ca in joc e timpul dedicat afacerii pana atunci, si tot ce a agonisit.
In scurt timp, pentru ca vanzarile mergeau bine, a fost nevoit/determinat sa se extinda din nou, ajungand la 50 de angajati, apoi la 100, apoi 200.
Nu toti angajatii sunt sau trebuie sa fie asa cum i-ai descris.
In multinationale o sa gasesti si multi oameni mediocri, sau persoane mai putin interesate de bunastarea patronului si a firmei.
Chiar si persoanele care se apropie de perfectiune pot gresi uneori, si pot pune involuntar umarul la ruinarea unei afaceri cat ai zice "profit".
Intr-o multinationala exista cel putin cateva sute de tipologii umane.
Unii au o multime de calitati, altii mai putin.
Nimeni nu profita de celalalt, fiecare are un alt rol, o alta fisa a postului, un alt bagaj de cunostinte, si ca atare, e altfel remunerat.
Ce nu gasesc tocmai ok, e ca si respectul aratat e direct proportional cu pozitia in firma, si asta nu ar trebui sa se intample.
Toti - perfecti si mai putin perfecti- lucreaza in echipa pentru bunul mers al companiei.
Cel putin asa se intampla in compania in care lucrez, si in altele pe unde am cunoscuti.
Daca acei patroni ar fi gandit ca tine, si ar fi asteptat sa gaseasca angajatul perfect, acum nu ar fi auzit nimeni de "pravalia" lor.
O afacere se bazeaza pe actiune, pe a intreprinde ceva, pe a creste, a dezvolta, a deveni mai bun si mai mare.
Nu in mod special pe procese de constiinta despre perfectiune si succes (reusita).
Orice multinationala a plecat de la cineva care a pornit o afacere de succes pe baza unor calitati... oricare ar fi ele.
Ete nah, iar le scoti din strafundu' fundului! In orice industrie exista tot felul de oameni.
Cipi1212 întreabă: