| ferar12 a întrebat:

Fara supărare la toată lumea! Stiu ca altora nu le convine! Eu sunt student in anul 3, fac 4 ani! Am primit oferte la fotbal in liga 3! Pe mine ma ajuta corona! Dar fără supărare eu sper sa fie pana in 2021 iunie! Ma refer sa fie totul online! Oare sunt sanse? Fara supărare va rog

Atenţie! Problemele medicale necesită asistenţă/consult specializat, vă recomandăm să apelați la acest tip de consult pentru diagnostic și tratament. Sugestiile utilizatorilor TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical.

Psihologii voluntari din secțiunea Coronavirus răspund doar întrebărilor legate de ce simțiți în această perioadă, întrebări care au legătură cu starea voastră psihică în contextul pandemiei.
Pentru informații oficiale despre pandemia de coronavirus folosiți site-ul https://stirioficiale.ro sau alte surse validate de autoritățile statului.
9 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Esti fotbalist pe PlayStation sau cum?

| ferar12 explică (pentru suntserios):

Ai chef de glume!
Nu, sunt fotbalist! Din vara voi juca la Ceahlăul Piatra Neamț

| suntserios a răspuns (pentru ferar12):

Si esti asa praf ca vrei sa stai pe tusa pana la anul?

suntserios
| suntserios a răspuns:

Ba baiatule, daca asta vroiai tu sa exprimi prin intrebarea aia eu ma fac popă

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Sunt șanse foarte mari. De aceea au apărut virușii pe lume. Dar de virușii informatici care bântuie și distrug creierele, de care suferi tu, este cel mai greu de scăpat.

| JicaContra a răspuns:

Tara arde si baba se piaptana
vrei ca intreaga lume sa sufere ca tu sa ai un avantaj... MINOR
ghici cine e baba big grin

| Panamax a răspuns:

Daca si tu esti student, esti dovada clara ca invatamantul romanesc este la pamant.

| Alverto a răspuns:

Salut, dar unde este întrebarea

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu as vrea sa devina mai puternic, sa se sperie iar lumea