| Pichakchiu a întrebat:

Bunicul meu de fost depistat cu covid și dus la spital. Eu sunt eleva, locuiesc cu bunicii și suntem sub supraveghere acum. Când vine DSP-ul sa ne testeze? Cum se fac testele alea? Îmi e foarte frica pentru bunicul meu, Doamne, ce mi-a fot dat să trăiesc. Și dacă ies negativ cum procedez cu școala? Ma duc? Dacă ies pozitiv? Baga și clasa în online? Am 16 ani.
Parca simt și eu o oboseala accentuata, nu mai am forță. Miros și gust am

Atenţie! Problemele medicale necesită asistenţă/consult specializat, vă recomandăm să apelați la acest tip de consult pentru diagnostic și tratament. Sugestiile utilizatorilor TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical.

Psihologii voluntari din secțiunea Coronavirus răspund doar întrebărilor legate de ce simțiți în această perioadă, întrebări care au legătură cu starea voastră psihică în contextul pandemiei.
Pentru informații oficiale despre pandemia de coronavirus folosiți site-ul https://stirioficiale.ro sau alte surse validate de autoritățile statului.
8 răspunsuri:
| MariaEElena0505 a răspuns:

Îmi pare foarte rau pentru bunicul tau. Și eu, la rândul meu, stau cu bunicii, iar dacă ei ar păți ceva, nu stiu ce as face. Însă gândește pozitiv. Va fi bine. Este doar bunicul tau, nu? Probabil este un om puternic, asa ca sustine-l și tu, cum poți, de acasa. Fii puternica!
Școala o vei face online cel mai probabil. Iar de testat, o sa te testezi. Însă, ar fi o idee, după sa va vaccinați. Ca sa fiți bine. ‘) Mai ales ca bunicii tai au o vârsta, nu mai au 16 ani ca tine, sau 22 ca mine.

| Pichakchiu explică (pentru MariaEElena0505):

Mulțumesc!

| Pichakchiu explică:

happy

| sierra1 a răspuns:

"Bunicul meu de fost depistat cu covid și dus la spital...Și dacă ies negativ cum procedez cu școala? Ma duc?"

da!

"Dacă ies pozitiv? Baga și clasa în online?"

da!

Răspuns utilizator avertizat
| Pichakchiu explică (pentru AlexDorinel):

Dar când vine DSP-ul acasă?