Librariile sunt particulare. Regula este sa nu atingi obiectele care au fost sau pot fi atinse si de altii. Este sanatos si pentru tine si pentru ceilalti. Uite si alte reguli de protectie minima: https://bit.ly/3lQrFmI
De-ar fi asa, dar din atitudinea lor, automat deduc ca n-au chef de clienti, de a face treaba, pur si simplu sa plece cat mai repede, nicidecum despre regulile de protectie; oricum cred ca vin in jur de 30-50 de persoane pe zi, mereu le vad pustii.
Asta e! Fiecare cum intelege sa-si vanda marfa. E lege si este obligatorie masca. In magazinul de la coltul strazii nu-mi zice nimeni nimic daca umblu fara masca. La Lidl si Penny vine agentul imediat pentru ca ei nu duc lipsa de clienti.
Serios? Unde scrie?
Dar cel care a adresat intrebarea semnaleaza un comportament neadecvat din partea angajatilor.
Este adevarat ca si in biblioteci cartile se pun in carantina dupa fiecare imprumut.
Nu am nimic impotriva, insa daca poarta manusi, nu vad de ce s-ar lega cineva.
Eu te intrebasem altceva. N-ai cititi sau n-ai inteles? Unde scrie? Si era vorba de librarii nu de biblioteci. Bine! E cam, aproximativ, acelasi lucru doar ca astazi este o regula sa nu atingi produsele. Cand mergi la Lidl sau alt hipermarket te rog asculta-le anunturile! Printre altele si rugamintea sa nu atingi produsele. Ca nu se respecta este altceva.
Pai cine a avut bun simt inainte de pandemie, are si acum. Cine nu, nu.
Si eu ma uit daca e proaspata o paine sau altceva, dar nu ma apuc sa pipai produsele ci ma uit la termenul de valabilitate.
E vorba de bun simt!
Mi-ar face sesizare/reclamatii si m-ar da afara daca vreau sa citesc spatele unei carti?
Nu se ocupa, totusi, cu dezinfectarea?
N-ar fi mai bine daca, cartile ar veni invelite in plasticul acela de carte noua, ajutand in acelasi timp si la dezinfectare fara a uda paginile?