| raspunsul07 a întrebat:

Eu sunt elev si vreau sa va intreb o chestie. Inainte cand eram la scoala fizica(inainte sa inceapa pandemia eram un elev foarte silitor si constiincios (imi placea foarte mult scoala). Acum de cand a inceput pandemia am observat un lucru. UNII colegi care inainte aveau numai note de 6 si de 7 s-au facut brusc de 10 la toate materiile. Nu vreau sa intru in mai multe detalii dar asta mi se pare destul de dubios si ma bate gandul sa nu mai iubesc scoala atat de mult ca tot o sa termin cu 10. Voi ati avut vreodata senzatia asta?

Atenţie! Problemele medicale necesită asistenţă/consult specializat, vă recomandăm să apelați la acest tip de consult pentru diagnostic și tratament. Sugestiile utilizatorilor TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical.

Psihologii voluntari din secțiunea Coronavirus răspund doar întrebărilor legate de ce simțiți în această perioadă, întrebări care au legătură cu starea voastră psihică în contextul pandemiei.
Pentru informații oficiale despre pandemia de coronavirus folosiți site-ul https://stirioficiale.ro sau alte surse validate de autoritățile statului.
7 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Ce clasa esti daca ai 20 de ani?

| sierra1 a răspuns:

Nimic dubios: se copiază pe rupte. Trăiască școala online

| Nilsson a răspuns:

Pentru ăștia care susțineți restricțiile și închiderea școlilor: dormiți bine când știți că viitorul copiilor este ruinat?

| raspunsul07 explică (pentru Nilsson):

Pe astia nu ii intereseaza nimic

| mihaela000ela a răspuns:

Asa cum remarci si tu, in aceste,, vremuri,, sunt multi care reusesc sa,, fenteze,, sistemul scolastic...dar, neghina se va cerne de grau.Tu, fa ceea ce ai facut si pana acum: invata!

| diNNozo a răspuns: