anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ia cineva preventiv pastile pentru imunitate? Ce luați? Ce părere aveți despre detrical?

Atenţie! Problemele medicale necesită asistenţă/consult specializat, vă recomandăm să apelați la acest tip de consult pentru diagnostic și tratament. Sugestiile utilizatorilor TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical.

Psihologii voluntari din secțiunea Coronavirus răspund doar întrebărilor legate de ce simțiți în această perioadă, întrebări care au legătură cu starea voastră psihică în contextul pandemiei.
Pentru informații oficiale despre pandemia de coronavirus folosiți site-ul https://stirioficiale.ro sau alte surse validate de autoritățile statului.
8 răspunsuri:
| Werrich a răspuns:

Iau Detrical din martie 2020 și sunt eficiente, și medicul de familie mi le-a prescris.

| anonim_4396 explică (pentru Werrich):

Și câte se iau pe zi? Cat timp se pot lua?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Mananca sanatos si nu ai nevoie de nicio vitamina.

| Dddonkey a răspuns:

Nu cunosc acest supliment(detrical), dar eu iau vitaminele necesare mai ales in sezonul rece. Magneziu, zinc, vitamina D si respecti C. Probioticele sunt foarte bune, dar oricum la noi romanii in general consumam din plin, ba mai mult sunt unii care iau si vara. Important e sa incerci sa cauti cat mai naturale chiar daca pretul inteapa buzunarul, dar macar ai sanse mai marii sa iti imbunatateasca sistemul si nu sa ii puna piedicii.

| anonim_4396 explică (pentru Dddonkey):

Este adevărat că unii au innebunit de la acest virus? Așa mi-au zis asistenții de ambulanță după ce o murit Maica mea. oare de ce? E posibil așa ceva? Sorămea mi-o spus că după ce o scăpat de acest virus că a rămas cu probleme de vedere și vrea să se opereze. știam că lasă sechele acest virus, dar chiar așa sa innebunesti? Sau o fi avut probleme neurologice mă gândesc cei care au luat-o pe arătură?

| Dddonkey a răspuns (pentru anonim_4396):