| Gabriel1237 a întrebat:

Salut,scoala mea tocmai ce a intrat in scenariul rosu (1 elev si 2 profesori pozitivi) cu elevul nu sunt coleg si cu profesorii am facut un total de 2 ore marti si miercuri sapt trecuta. De la DSP am primit informatia ca se recomanda ca, clasa mea sa intre in online 8 zile si recomanda carantinarea (statul acasa) in aceste zile, intrebarea mea este urmatoarea: In aceste 8 zile, nu am voie sa parasesc locuinta? Problema cea mai mare e ca eu stau singur in oras fara parinti si nu am rude aici. Cum imi pot satisfacele nevoile importante?

Atenţie! Problemele medicale necesită asistenţă/consult specializat, vă recomandăm să apelați la acest tip de consult pentru diagnostic și tratament. Sugestiile utilizatorilor TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical.

Psihologii voluntari din secțiunea Coronavirus răspund doar întrebărilor legate de ce simțiți în această perioadă, întrebări care au legătură cu starea voastră psihică în contextul pandemiei.
Pentru informații oficiale despre pandemia de coronavirus folosiți site-ul https://stirioficiale.ro sau alte surse validate de autoritățile statului.
Răspuns Câştigător
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

N-ai voie nici macar sa deschizi usa. Pentru nevoile personale ia legatura cu rude, prieteni, primaria orasului, organizatii non profit sa te ajute. N-ai spus din ce localitate esti! Poate gaseam ceva!

| Gabriel1237 explică (pentru Salontanul):

Focsani

| Salontanul a răspuns (pentru Gabriel1237):

Suna la primarie si intreaba: 0237 236 000
N-am gasit nicaieri actiuni sociale.

7 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Ieși pentru nevoile stringente (alimente, sănătate,...)

| sierra1 a răspuns:

"de la DSP am primit informatia ca se recomanda ca..."

fii calm, nu te lua după toate mesajele apocaliptico-aiuritoare primite! Tu NU ești infectat cu virusul ăla deci acționezi in consecință!

| Holiday a răspuns: