Cei mai activi useri din categoria Dragoste şi Sex pe 6 Martie 2025 sunt:
Bună! Ce părere aveți de AC Midiana zilnic? Menționez ca sunt prescrise de medic, mulțumesc!
Bună seara, de ce de când m-am dezvirginat, încă îmi curge sange și la a 4a partidă și mai și doare(ustura)? E ceva neregulă cu organismul meu? Ar trebui sa ma duc la ginecolog?
Salut. Lume :) Sau baiet. Daca voi ati avea o iubita si ea v-ar zice ca se pupa cu prietena ei pe buze(ca na sunt fete) v-ar conveni? Ca ea zice ca eu exagerez, nu-i nimic rau.
Este adevărat că sexul slăbește?
Buna! E posibil sa fiu însărcinată daca ciclul menstrual m-a tinut 6 zile?
Bună TPU! Sper sa nu ma considerați o neștiutoare dar nu am experienta când vine vorba de menstruație/ovulatie/ sarcină. Am și eu o problema. Menstruatia mea a venit la data de 4 și s- a terminat...? (mai mult)
Buna ziua. Cu ceva timp in urma am avut o problema. Ma atrageau foarte foarte tare femeile alea de 40 45 de ani, stiti voi, femeile alea mature, bune. Problema a luat sfarsit acum 5 6 luni in urma,...? (mai mult)
Hey lume, este adevărat ca dj- ii radio zu aleg perioada asta sa facă orașul faptelor bune ca sa scape de munca și curățenia de acasă și presiunea sarbatorilor pe care în general sotiile le pun...? (mai mult)
Buna ziua! A folosit cineva masturbator de genul asta: https://masturbatoare.ro/acasa/34-masturbator-dublu.html, aveti idee cum se simte?
Buna ziua! Acum 2 saptamani am avut contact sexual in fiecare zi timp de o saptamana, totul a fost ok. Doar ca incepuse sa ma doara mai jos de burta. Apoi acum o saptamana, duminica mi- a venit menstruatia...? (mai mult)
Sunt bune pastilele Mega Penis plus? A incercat cineva? Ti- l mărește definitiv? Stiu că in 2 luni îți crește câțiva centimetri in plus. Intreb pentru că vreau să- mi cumpăr și nu știu dacă-...? (mai mult)