| noink a întrebat:

Am 19 ani. Inainte cu 2 sapt de primul act sexual vreau sa incep sa iau anticonceptionale, desi o sa folosim prezervativ. Am o fobie fata de prezervative si de faptul ca se pot rupe. Am considerat ca mai bine iau o masura ca aceasta ca sa ma simt mai comod si linistita. Sunt impreuna cu iubitul meu de 3 ani. Voi merge la un medic ginecolog sa mi le prescrie in functie de analize. Daca sunt prescrise de medic, efectele secundare sunt mai mici? Am vazut femei carora li s-a dereglat toroida, femei care s-au ingrasat, femei carora le era foarte rau de la ele si chiar femei care au ramas insarcinate pentru ca erau foarte grase si doza era prea mica pentru ele.

6 răspunsuri:
| Lostlyric a răspuns:

Doctorul trebuie sa-ti prescrie anticonceptionalele potrivite pentru tine si trebuie sa-l anunti daca apare orice fel de reactie la ele. Femeile carora le apar reactiile descrise de tine, posibil sa ia anticonceptionale dupa ureche sau sa insiste pe un singur fel de anticonceptionale. Eu nu iau anticonceptionale dar nici o femeie pe care am cunoscut-o pana acum si ia nu a avut probleme cu ele. Ideal sa nu le iei dupa ureche sau pentru ca i-a facut bine alteia sau sa intrebi farmacistul. Anticonceptionalele trebuie sa fie personalizate si sa ai avizul ginecologului.

| corbulalbrosu a răspuns: