| Seby619 a întrebat:

Am 24 de ani, sunt student, vrea o fata sa socializam? Am nevoie sa comunic cu cineva.

Răspuns Câştigător
| Mosotti a răspuns:

Daca ai ajuns sa vii aici sa doresti comunicare la 24 de ani cu una ceva nu este in ordine!
In toata fac aia nu-s fete? Nu ai observat ca te place vreuna? Ca te priveste frumos, ca zambeste mai in mod deosebit, ca iti da atentie?!
Nu ai avut prietena? Majoritatea la varsta ta au deja de 7-8 ani, sau au avut.

Pai daca vrei sa comunici cu cineva uite comunica aici, de ce neaparat fata? Trebuia sa zici ca vrei sa socializezi doar cu o fata, nu cu cineva. Ai zis prima propozitie dar in a doua nu.
Desi cu un baiat ai avea mai multe in comun de discutat sau de facut.

Mai bine zis "vrea o fata eventual sa faca o relatie cu mine? Hai sa socializam sa vedem ce iese". Este foarte bine ce vrei, dar asa se traduce.
La ce facultate esti? ASE sau care?

Ai avut prietena? Sau nu ai avut niciorata?

| Seby619 explică (pentru Mosotti):

Automatica? si da, am depresie si anxietate de multa vreme, problema de care ziceai.

6 răspunsuri:
| Mosotti a răspuns:

Da-i si privat ca poate aici nu mai intra, asa vede mai repede acolo.

| Andreeush a răspuns:

La facultate de ce nu încerci să socializezi?
Cred că sunt destule fete acolo.

| Mosotti a răspuns (pentru Andreeush):

Probabil ca nu are un fizic placut, degeaba sunt fete daca ele dau semne ca nu il vor! Are depresie cred din cauza ca nu are prietena, am zis probabil.

Daca e la automatica as putea banui ca nu are un fizic prea placut, ca astia destepti nu prea au fizic, aia alfa sunt cam putin cu intelectul putin de tot mai insuficient, dar sigur nu toti. Fetele nu prea tin cont de intelect, prima faza e fizicul, altfel nu mai conteaza nimic, asa cum am mai zis si la alte topicuri.
Daca le place fizic, da, tin cont.