| AlexTm a întrebat:

Am si eu o problema. Am 21 de ani, sunt student la facultate si m-am indragostit de prietena cea mai buna a prietenei colegului meu (cam complicat tongue) care este clasa 12 si are 19 ani. Ne-am cunoscut intamplator. Apoi am iesit numai noi doi la un suc iar dupa iesirea asta i-am spus ca mi-ar place sa fie ceva intre noi. Ea mi-a raspuns ca ii sunt foarte simpatic dar mai bine sa ramanem amici. Dupa toata discutia asta am mai vb pe mess dar doar amabilitati asta find vreo 2 luni. Pana aseara cand a ntrat pe mess si am inceput sa vb ne-am dat web unu la alt iar discutia a continuat timp de 6 ore. Am discutat fff multe, neam jucat si un joc cu intrebari etc etc. Din discutia ei am inteles ca ma place dar mi-e frica sa o mai intreb o data daca poate fi ceva intre noi. Apropo ea ese foarte timida. Va rog ajutati-ma cu un sfat. Chiar imi place de ea si vreau sa fiu cu ea. fundita tongue

Răspuns Câştigător
| ema69 a răspuns:

Timizi sunteti amandoi din cate vad.Pai cred ca ar fi bine sa o inviti undeva,la un film, un suc sau ce crezi ca i-ar place ei, si ai sa-ti dai seama ce e de facut pe urma in functie de ce se intampla la intalnire.Nu incerca sa regizezi ceva, mai bine fi spontan. Daca e sa fiti impreuna, lucrurole vor decurge de la sine.Bafta.

10 răspunsuri:
| Flav a răspuns:

La 21 de ani, inca mai intrebi daca o fata te place sau nu, cer sfaturi cum s-o impresionezi si s-o faci sa se ataseze de tine? Nu te supara, frate, (fain jocul!) dar ai o varsta care e direct proportionala c-un gram de maturitate si experienta in astfel de situatii, mai ales ca, vorba aia, mai esti si student. Bine ca esti student la facultate, daca nu specificai, sa mor de nu eram in dilema mare.