| Roxi69722000 a întrebat:

Acum cateva zile iubitul meu m-a masturbat mi-a facut si oral dar tot nu am ajuns la orgasm :-(( Cum pot ajunge la orgasm? (Sunt virgina si am 20 de ani)

10 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Sti ca daca esti nervoasa nu vei avea asa ceva prea curand nu? nu stiu ce oral ti-a facut dar stimularea clitorisului se soldeaza cu orgasme in 70% din cazurii, prin penetrare doar 25% -35%,atat de multe ar fi de discutat serios, si eu abia sunt incepator in sexualitatea feminima, dar psihologic vb conteaza relaxarea, multe studi spun ca si iubirea conteaza, ai auzit de sex pe imbracate? mareste energia sexuala si cica da orgasme nu stiu daca e adevarat cei drept excitatia mareste placerea sexuala, fetele greu ajung la orgasm, ce placere ai cand ai isi face oral?
de la nota 1 la 10?

| corbulalbrosu a răspuns:

""De cele mai multe ori, anorgasmia are o cauză psihologică. Femeia, care fiziologic este sănătoasă, are dorinţă sexuală şi se implică într-un act sexual consimţit, dar îşi refuză orgasmul, poate avea diferite tipuri de reţineri", a explicat psihoterapeutul Lena Rusti pentru eva.ro. Spre deosebire de bărbaţi, care ating orgasmul în 99, 99% din raporturile sexuale şi fără prea mare efort, psihologii spun că femeile au nevoie, pe lângă stimulentele fizice, respectiv săruturi, îmbrăţişări şi anumite dimensiuni ale anumitor organe direct implicate în poveste, şi de mai mulţi stimuli pentru creier. Astfel, conexiunea dintre îmbrăţişări şi sărutările pătimaşe trebuie să fie în perfectă concordanţă cu vorbele frumoase, împrejutările în care are loc actul sexual, atitudinea partenerului, o privire în care se poate citi, pe lângă dorinţa animalică, şi anumite sentimente pentru care femeile să se simtă responsabile."" Citeste materialul, sper sa te ajute : http://www.puterea.ro/......76634.html Iti doresc multa sanatate.

| mihai69 a răspuns:

Dar tu singură, ai încercat vreodată să te exciți și să ajungi la orgasm (prin masturbare)?