| Sara2 a întrebat:

am 23 de ani, si am o problema f grava, menstruatia luna asta m-a intarziat 4 zile deja ca niciodata si nu da nici un semn ca o sa vina, prietenul meu zice ca daca e ceva nu e al lui deoarece el m-a protejat mereu(cu prezervativ) iar mama mi-a zis ca ma duce de urgenta sa fac avort, am plans toata noaptea sunt disperata, eu sunt studenta si nu lucrez momentan, nu am nici un viitor sa fug in lume cu copilu in caz de sunt insarcinata, ce ma sfatuiti sa fac? crying testul e prea devreme sa il fac deoarece ultimul contact a fost pe data de 9 ianuarie (ziua in care trebuia sa imi vina)

11 răspunsuri:
| aniiledha a răspuns:

Mentruatia nu vine de fiecare data la aceeiasi datawinking du-te la un ginecolog si fa-ti un controlhappy

| SteauaNordului a răspuns:

Buna buna
o dereglare hormonala nu e neaparat echivalent cu o sarcina.
dereglarea poate sa survina si de la faptul ca numarul raporturilor sexuale a fost modificat
daca tu te-ai protejat sarcina nu are cum sa intervina, in cel mai rau caz sa se rupa prezervativul
dar asta se vedea.
cauza poate sa fie
-un chist ovarian
-lipsa de calciu si vitamine
- stresul
-alimentatia proasta

tie iti trebuie un control ginecologic de rutina nu avort
daca mama ta e de acord cu avortul in cazul in care ar fi o sarcina de ce plangi? foarte bine, avand in vedere ca n-ai cum sa il cresti
eu in locul tau l=as parasi pe prieten, e un imatur care nu stie sa isi asume responsabilitatea
dar cum spuneam, sunt sigura ca nu e vorba de o sarcina

| Sara2 explică:

@FeliciaVet nu vreau sa fac avort nu rezist la dureri, mie si cand imi vine menstra am niste dureri, de 2 ori m-a luat salvarea

| lola a răspuns:

Nu te panica in halu asta.Se mai intampla. Poate ai fost stresata in ultimele zile, poate te-ai racit, relaxeaza-te. Fara suparare, prietenul tau e un taran.In loc sa iti spuna ca o sa fie bine el iti zice ca nu este al lui?straight faceNici prezervativele nu te scapa 100% de sarcini nedorite.

| wildthing a răspuns: