| Ellamick28 a întrebat:

Bună, am o problema pe baza sexuala, va spun din start ca nu am pățit niciodată asa ceva. Am întreținut relații sexuale ultima data prin septembrie la sfr luni, luna aia am avut ciclu, apoi următoarea luna nu și asa mai departe, am făcut 3 teste de sarcina, rezultat negativ, teste diferite(menționez). Eu am mai avut delegări hormonale au mai fost perioade în care nu am avut ciclu 2 luni. Încă o mențiune fiind ca actul sexual a fost protejat, și verificat încât sa vedem dacă e ceva, nu ar fi avut cum sa se întâmple, pana la urma nu sunt fecioara Maria sa rămân fără nimic. Sunt minoră, nu am fost niciodată la ginecolog și mi e rușine sa ma duc. Va mai spun faptul ca am dureri uneori în partea ovulelor și uneori un lichid negru înainte de ciclu. Va rog sa mi spuneți dacă e motiv de îngrijorare. Mulțumesc????

8 răspunsuri:
| DonJuan50 a răspuns:

Din păcate, nu pot să-ți ofer un răspuns concludent, pentru că nu sunt medic.
Corpul tău îți oferă suficiente semne că ceva nu este în regulă, așa că cel mai bine ar fi să te duci la un consult ginecologic. Lasă rușinea la o parte, mai ales când e vorba de dereglări atât de puternice cum ai tu.

| Ellamick28 explică (pentru DonJuan50):

Dar crezi ca ar putea fi vreo sarcina, adică nu am avut timpul asta grețuri absolut nimic... doar pauza asta?

| annonimaaaa555 a răspuns:

Bună. Tot ce zici, nu e normal...dereglările plus durerile. Nu-ți fie rușine. Eu am fost la 16 ani prima data(fiindcă am avut ciclul foarte dereglat). Deci. după ce ai împlinit vârsta de 16 ani, poți sa mergi la ginecolog singura. Dacă nu, atunci trebuie sa mergi cu un major(nu neapărat parinte).
Având în vedere că ți-ai început viata sexuala, chiar îți recomand să faci o vizită la ginecolog sa vadă dacă totul e oki. Poate ai chist pe ovare(eu aia am avut, mi-a dat niște medicamente si au dispărut. De atunci nu am nici dureri nici...nimic; nu simt absolut nimic ce sa ma deranjeze la ciclu)