anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

am si eu nevoie de putin ajutor. Am facut aseara sex cu prietena mea sunt incepator am avut prezervativul pus m-am terminat in ea si dupa ce m-am terminat am stat aproximativ 2 menite in ea si dupa am continuat vreo 30 de secunde, problema este cand am scos penisu din ea eram cu sperma in partea de sus a prezervativului iesise pe sus. se poate sa ramana insarcinata?

9 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Sunt șanse mari dacă se afla la ovulație.
Învață să mânuiești corect prezervativul.
Pa, pa.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Sanse mari, daca te oboseai sa citesti macar intructiunile de folosire a prezervativului vedeai ca nu era indicat ce ai facut tu.

| Felys a răspuns:

Trebuia sa te documentezi inainte si dupa aia sa faceti, pastila de a doua zi va rezolva problema acum dar nu este indicat a fi luata mai des de o data la 6 luni, plus ca e si destul de scumpa si presupun ca esti la mana parintilor financiar

| Nedea_Marius_1994 a răspuns:

Da sunt sanse foarte mari sa ramana isarcinata mai bine te duci si ii cumpeeri pilula de a doua zii

| BellaBlack a răspuns:

Da se poate din pacate, daca a facut pipi dupa ce ati terminat sunt sanse minime, poate aveti noroc si nu a ajuns "sus".Ca sa fiti siguri, luati un test de sarcina peste 2 saptamani.

| suntserios a răspuns (pentru BellaBlack):

Vai de capu tau ce sfaturi dai? ai cea mai vaga idee cum functioneaza sistemul reproductiv la o femeie si cum functionaza cel urinal? ai macar idee ca nu exista nicio legatura intre ele?

| BellaBlack a răspuns (pentru suntserios):

Daca urinezi curge chiar daca sunt doua gauri diferite, sunt multe femei care folosesc aceasta metoda, nesigura, pe riscul lor si in multe cazuri functioneaza.

| SefaTa97 a răspuns (pentru BellaBlack):

Nu este adevaratlaughing!

| lol1234 a răspuns: