| miki_7555 a întrebat:

Buna am si eu o problema, am facut un avort acum de 2 zile, tot a fost ok si asa din senin m-a luat cu frisoane, temperatura dureri de cap, eu dupa avort am venit in italia medicu mi_a prescris ceva boabe dar de la stres si graba ca trebuia sa ajung autocaru am uitat pastilele acasa, acum sunt in italia si nu am la mine decat, TADOR, RUBIFEN, CEFORAN SI AMPICILINA, ma poate ajuta si pe mine cineva ce as putea sa iau dintre astea cred ca e o infectie.Astept raspuns cat mai repede...mersi mult

7 răspunsuri:
| MititiCa a răspuns:

Nu stiu daca or sa te ajute astia de pe aicistraight face, pune intrbarea si la rubrica Sanatare, ca acolo banuiesc ca sunt mai multi oameni care se pricepwinking.
PS1: nu te lua dupa lume, ii fi avand u un motiv, nu suntem niciunu in masura sa te judecamhappy:*
PS2: cred ca ampicilina e mai ok pentru infectii de orice natura sunt ele, nu sunt medic, si nici nu am eperienta in domeniu, dar la orice infectie eu iau antibiotichappy. stiu ca nu e prea bine sa iei medicamente dupa urechi, dar nu o sa fug la medic cum ma doare gatu, de exemplu.
eu zic sa iei ampicilina [ala ii un antibiotic nu? nu ma insel sper]
multa multa sanatate, si roaga-te pentru ceea ce ai facut, si va fi bine. te pup:*

| AnnaMaria a răspuns:

Ti-a dat niste boabe.eu ti-as fi dat niste otrava ca la sobolanihappy
de ce nu te-ai protejat?, foarte bine asa iti trebuie acum.you killed a baby.nu avea nicio vina ca esti tu batuta-n cap si nu te-ai protejathappy
pa.

| AnnaMaria a răspuns:

Te-ai bagat ca musca in currolling on the floorjudec cat vreau, daca nu vroia sa fie judecata nu posta intrebarea asta tampita.si se ducea direct la un medichappy. hai pa ca ma plictisesti.du-te sa iti faci poze in oglinda.

| Abcdefg123 a răspuns:

@Anne : se vede ce poama esti si tu. Cu ce drept judeci, tu, fetito? Si macar daca ai vorbi civilizat, ce? la tine, acolo, asa se vorbeste? Mai usor cu injuriile, oligofreno. [ p.s. : cauta in dex :* ]