Bună.
Trebuie să suni la Relații cu clienții din rețeaua de telefonie unde ai abonament și soliciți blocarea atât a abonamentului cât și a numărului sau intră direct la ei pe site.
Succes.
Pa, pa.
Mie acum două săptămâni mi s-a furat telefonul, şi aveam abonament, am dat frumos un telefon, şi mi l-a anulat, nu trebuie să suni neapărat, du-te la ei, unde ai făcut abonamentul, şi ţi-l anulează.
Pa, pa
Asa am patit si eu.si m-am dus la primul Vodafone(eu fiind abonata la Vodafone)au sunat ei acolo la un nr si mi-a dat sa vb, am spus numele pe care e abonamentul si mi l-a inchis. du-te si tu tot asa la primul Vodafone, cosmote.la ce aveai tu abonamentul.si dupa ce mi-am inchis abonamentul, am platit 7 euro parca si mi-a dat alt abonament(acelasi nr, aceleasi optiuni, acelasi cost)daca ai un an la acel abonament primesti noua cartela gratis, eu nu aveam. sper ca ti-am fost de ajutor