anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

credeti ca e mare pacat daca faci dragoste cu persoana care iti va fi sot, dar mai tirziu, luand in consideratie ca eu am fost prima la el si el primul la mine? Sunt impreuna cu iubitul meu de ceva timp, dar inca nu vrem sa ne casatorim, pentru ca e inca degraba, nu avem nici casa, nici serviciu stabil ( eu sunt studenta inca), nii in gand sa ne casatorim dar peste vri-o doi ani. Astept parerile voastre!

8 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Bună, cum am m ai zis si in alte ocazii, sexul este permis doar persoanelor căsătorite, si da, in fața lui Dumnezeu este păcat ca două persoane, (bărbat /femeie), să facă sex înainte de a fii căsătoriti, dar acum depinde de cît de mult tine ti voi la părerea lui Dumnezeu, cit contează sfaturile lui pentru voi.

| AlexanderAdrian a răspuns:

Cred ca e o mai mare problema daca o faceti abia dupa casatorie si constatati ca nu va potriviti si ramaneti frustrati, ajungeti unul din voi cel putin sa insele sau divortati. Deci la ce bun sa gandesti ca in secolul 17?

| DoarImpreuna a răspuns:

Nu există păcat mare sau păcat mic. Există păcat şi atât şi sexul extramarital a fost, este şi va rămâne păcat.

Cât despre nuntă, aşa cum scria Alcyon, e o mare prostie cu nunţile astea azi. Dacă vă iubiţi şi vreţi să fiţi alături pentru o viaţă atunci nimic nu vă poate despărţi, nici sărăcia, nici lipsurile, nici serviciul nimic în afară de voi.

Chestia cu "probatul" înainte de căsătorie e irelevantă. Cazurile în care iubiţii nu se potrivesc sexual sunt prea puţine ca să poată fi luate în calcul.

| Deedeek a răspuns:

Da, o sa te arda in iad... ma intelegi tu, nu-i asa?

| Alcyon a răspuns:

Biserica ne sfatuieste sa avem relatii intime abia dupa casatorie. Sa stii ca poti sa te casatoresti si daca n-ai bani. Crezi ca trebuie sa faci o nunta de-aia, ca-n basme, ca sa fii fericit? Sunt o gramada care se casatoresc doar asa, de ochii lumii, ca sa faca spectacol iar a doua zi divorteaza. Casa si serviciul vin pe parcurs. Nu mai e ca pe vremuri cand iti asigura statul totul. Acum poti sa te trezesti oricand somer iar apartamentele sunt al naibii de scumpe.

| VictorVictoras a răspuns:

Deci daca o iei strict religios da este pacat daca o iei omenesc ai nevoie mai ce sa faci acuma happy lasa ca Domnul este MARE si ne iarta pe noi pacatosi lui happy

| nokt a răspuns:

Da e pacat. E preacurvie.

| SpiidyiLIna3 a răspuns:

Nu cred ca e pacat. Si eu sunt credincioasa, cred foarte mult in D-zeu, insa daca 2 persoane se iubesc cu adevarat si corpurile lor le cer asta nu vad care ar fi problema. Stai fara griji, nu cred ca D-zeu se va supara pe voi pentru ca ati intretinut relatii sexuale inainte de casatoriewinking