| VORTEX a întrebat:

cum e treaba cu primul sarut? la voi cum a fost, ca eu am o oarecare abtinere, o emotie si nu stiu cum sa scap de ea, imi e frica sa nu cumva sa nu iasa bine happy, exista o tehnica pentru sarutul perfect? big grin imi e putin teama mai ales ca ea a mai sarutat si eu sunt cel incepator si nu vreau sa ma fac de ras in fata eisad.

Răspuns Câştigător
| MihaelaDart a răspuns:

Fiecare inceput e greu, dar nu trebuie sa ai emotii din cauza asta, nu saruti bine la inceput, saruti data viitoare mai bine. Usor usor.

9 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Trebe sa te calmezi si totul va fi bine nu trebuie sa ai frica in tine.

NOname
| NOname a răspuns:

Dacă e cu persoană potrivită, va fi bine. Şi nu trebuie să gândeşti sau să-ţi faci strategii, trebuie doar să te laşi dus de val şi să simţi...

| TitiDrLove a răspuns:

Daca ai gasit persoana potrivita pentru a face asta si stii ca te iubeste nu are de ce sa ai emotii.Niciun om nu se naste invatat! Crede-ma ca toti am fost asta la primul sarut, avand in vedere ca eram si micutzi...e normal sa ai emotii.Lasa-le la o parte! Nu iti mai pune in minte anumite lucruri pe care crezi ca nu le poti face si poate o vei face intr-un mod in care ii va place la nebunie partenerei tale

| glamour a răspuns:

Nu exista nicio tehnica pentru un sarut perfect. Fiecare saruta in felul propriu. Lasa teama si lasa-te purtat/a de val.
Nici eu nu am vrut tot de teama dar tipul pur si simplu mi-a bagat limba in gura si nu am mai avut ce sa fac, a fost dragutlaughing

| Bulbuc_1736 a răspuns:

Primul sarut.day dreaming e un lucru pe care nu il vei uita niciodata.
La mine a fost oarecum aiurea pentru ca prietenul meu nu stia ca el e primul( iti dai seama ce retineri am avut eu:] ).
Ne-am intalnit intr-un parc si prima data cand l-am vazut l-am pupat usor pe gura.happy
Apoi ne-am plimbat, am vorbit si el tot incerca sa ma pupeblushing, Am incercat sa evit atat cat puteam, pana cand ne-am asezat pe o banca.laughing