| love you soo much... a întrebat:

deci am inceput sa iau anticoncepionale Regevidon, nu am mai luat pina acum. Dar n-am fost la un consult la ginecolog dar pur si simplu m-am consultat cu farmacista... Oare ar putea aparea ceva complicatii din cauza ca nu am facut mai intii o consultatie?

5 răspunsuri:
| ana_2556 a răspuns:

Este posibil, cel mai sigur ar fi fost sa mergi la un planning familial, unde sunt medici care iti fac analize de sange, iti iau greutatea, tensiunea, iti calculeaza indicele de masa corporal etc. Anticonceptionalele nu se iau dupa auzite, si farmacista nu stie nimic despre organismul tau.

| atotstiutorul_5991 a răspuns:

Anticonceptionalele respective o sa isi faca bine treaba cu sau fara acorul medicului, dar bineinteles pentru a cunoaste si a sti la ce sa te astepti cand folosesti anticonceptionale intreaba mediculwinking. complicatii grave nu prea sunt. e posibil sa iei in greutate, sau sa iti se mareasca un pic sanii, etc

Brigaela
| Brigaela a răspuns:

In mod cert vei avea probleme pe termen lung. Este complet interzis sa iei contraceptive fara consult ginecologic in prealabil. In plus, la ce te ajuta. Presupun ca stii ca va trebui sa faci consult ginecologic la fiecare 6 luni pe durata tratamentului (pe asta nu ti-l mai face farmacista).
Ceea ce faci tu este o mare nebunie. Multe femei au facut-o si o regreta. Sincer, nu credeam ca o femeie alfabetizata, acre stie sa consulte internetul ar putea faca asa ceva, si-ar putea bate joc de corpul ei in halul asta. Credeam ca asta fac numai femeile din catune uitate de Dumnezeu, care nu au pic de scoala, de cultura, cu ceva retard mental, care nu isi cunosc interesul, genul de femei care oricum nu vor supravietui prea mult, vor muri de munca indobitocitoare pe la 40 de ani, asa ca nu mai conteaza daca vor muri de cancer cativa ani mai devreme.

| 2dmv a răspuns:

Da,s-ar putea sa iti mai apara un cap!

| brunetamea a răspuns: