| plouacuspini a întrebat:

Este cineva care a facut avort medicamentos? Imi puteti spune ce manifestari are? Simti dureri mari? Sau este doar o hemoragie mai mare decat la menstruatie?

4 răspunsuri:
| corbulalbrosu a răspuns:

Intreruperea de sarcina prin metoda in care sunt folosite medicamente specifice fiind denumita avort medicamentos, poate fi efectuat in momentul in care sarcina are 5-7 saptamani. In acest moment tesutul endometrial fiindca este bine dezvoltat si foarte intens vascularizat, prin eliminarea sa va rezulta o cantitate de sange cu putin mai mare decat cea existenta in timpul menstruatie la termen, cu mentiunea ca cea mai mare parte se va elimina in prima zi dar sangerarea continua exact ca si in cazul menstruatiei normale 4-6 zile. Parerea unei paciente este exprimata in urmatoarea confesiune a ei catre o prietena : "".Am avut vineri dupa administrarea primelor pastile dureri asemanatoare menstruatiei, dar dupa administrarea de nurofen forte acestea au incetat( nicidecum dureri ingrozitoare cum citisem pe alte forumuri). Am sangerat ca la o menstruatie normala 6-7 zile, am revenit la clinica a doua zi dupa administrarea pastilelor pentru un consult si la 2 sapt dupa intrerupere pentru consultatia finala.Totul a decurs normal si fara nicio reactie adversa. Parerea mea este ca pentru psihic e mult mai ok tipul asta de avort.Mi am facut ft multe griji si idei, dar acum privind in urma imi dau seama ca totul a fost ft simplu si nu trebuia sa mi fac nicio grija.Totul m-a costat 550 ron plus consultul final de 50 de ron. Recomand cu incredere aceasta procedura cat si aceasta clinica!"" Numele pacientei si a clinicii sunt confidentiale. Multa sanatate!

| EmanuelKant a răspuns:

Daca vrei sa omori un copil sper sa mori si tu.

| Necunoscut112 a răspuns (pentru EmanuelKant):

Copil? Eşti prost? Înseamnă că şi tu ai omorât miliarde de copii.

| Marosac_Mariana-Manuela_2000 a răspuns: