anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

ma numesc Maria, am 20 de ani, sunt studenta anul II la universitate. Si din pacate sau fericire, acum doua saptamini in urma am cunoscut un baietel pe internet, imi place mult de el, dar dupa a patra intilnire cu el, am aflat virsta lui reala, are 16 ani ))). Dar nu arata de 16, fizic e dezvoltat ft bine, si mental la fel, gindeste ca unul matur. Nu stiu cum sa procedez mai departe, nu stiu cum sa ma comport cu el, nu stiu daca ar merita de intilnit cu un baiat mai mic ca mine cu 4 ani, cu toate ca virsta lui nu o simt, dar parca ma deranjeaza ceva, realizez ca la ai lui 16 ani, o sa vrea sa se distreze mult, si ca ii plac multe fustite care trec pe linga el, plus ca e atragator si poate ademeni ))) Ce ma fac in asa caz?(( Ajutati-ma!

31 răspunsuri:
| neutrino a răspuns:

Te rog, confirma ca este un troll, asa ceva nici in povesti nu este posibil!

| mgtow a răspuns:

Mai bine iti vezi de studii apoi apelezi la el cand iei vacanta sa se mai simta bine acum.

| Vartic a răspuns (pentru neutrino):

E adevarat, serios vorbesc. Asta e viata.

| masiunea a răspuns:

Offf Maria, calmeaza-te, profita, apoi o sa iti aduci aminte cu zimbete, crede-ma el profita de tine si nu se gindeste nimic serios... funda?

| Vartic a răspuns (pentru masiunea):

Nu sunt de acord, sau poate eu nu vreau sa cred in asta, nu stiu (.

| PreaDulcePreaFin a răspuns (pentru Vartic):

Ai inteles gresit, am mai mult de 16 ani...

| masiunea a răspuns (pentru Vartic):

Crede-ma, eu stiu mai bine ce au in cap baietii la virsta asta, mai ales ca te-a dus de nas de virsta.......si sa nu iti dea in cap sa il ajuti cu temele pe acasa))) trebuie sa fie de clasa a 10)))

| neutrino a răspuns (pentru Vartic):

In acest caz nu-mi permit sa mai comentez.

| NoName0x0 a răspuns:

Ce vezi asa rau in asta? Daca tu ai sta sau poate ai stat cu un baiat mai mare ti.ai batut joc de el? Ai zis ca este matur... De unde stii ca el isi va bate joc de tine? Comporta.te cu el asa cum iti sugereaza intelectul lui si nu varsta! Vezi cum decurg lucrurile, eu cred ca o relatie merge si mai bine daca partenera este mai mare sau mai matura...

| SkyPilot a răspuns:

Fii atenta asa cum ai fi cu orice baiat, dar in rest daca iti place atat de mult, continua relatia. Si la 20, si la 25, si la 30 ne plac fustitele, sa stii!

| mihai69 a răspuns:

Eu zic să-l iei și să-l crești! Ai grijă pe urmă de el, să nu ți-l fure alta!

| Alcyon a răspuns:

La 16 ani, sa fim seriosi, baietii au in cap numai sex, discoteci si distractie. Cele de varsta lor nu le ofera asta si atunci isi gasesc de-alea mai maricele si mai versate, ca sa prinda experienta. Daca vrei aventuri, e bun si unul mai mic. Daca vrei ceva serios, nu-ti bate capul.

| Liviu a răspuns:

Puisor,evita sa stai cu baietei, cum si eu evit sa stau cu fetite. Oricat de matur ar parea, e doar un copil.Gandestete ca maine poate agata una mai mare ca tine cu 2 ani.Care e credula si pun botu, cum te vei simti? Vei fi doar un trofeu sa se laude " ete ba, stau cu una mai mare ". Plus ca iti mai spun una, daca stai cu el, mucosu ala o sa ajunga sa te si 'parleasca' si dupa cate povestesti mai ca asta ai da impresia ca vrei puppy dog eyes Inca ceva, la 16 ani copii se dau usor de gol, vezi sa nu afle si prieteni prietenilor tai laughing ca o sa iti cam pice falca jos.

| Vartic a răspuns (pentru PreaDulcePreaFin):

Comentariul tau, nu are nici un rol in povestea mea. Nu am inteles nimic din el. Te referi la tine ca ai mai mult de 16 ani, dar de ce imi spui asta tu mie, doar nu merge vorba de tine? )))

| Vartic a răspuns (pentru NoName0x0):

Mersi, mi-a placut ceva in raspunsul tau.

| Vartic a răspuns (pentru SkyPilot):

Mersi mult, mi-ai suflat putina incredere in mine. Da, stiu, stiu ca va plac fustitele la orice virsta. )))

| Vartic a răspuns (pentru mihai69):

Mi-a placut mult cum mi-ai spus, sa-l iei, si sa-l cresti, foarte dragut! Dar daca il v-a fura alta, sunt sigura nu va fi din vina mea.Sunt o persoana ce pot oferi multe, dragoste, sinceritate si etc.

| Vartic a răspuns (pentru Alcyon):

Cine stie, poate si dintr-o aventura, tot as lua o lectie de viata.

| Vartic a răspuns (pentru Liviu):

Ma, da esti trasnet )))).

| PreaDulcePreaFin a răspuns (pentru Vartic):

Nu cu mine ai iesit la cafea? laughing

| Vartic a răspuns (pentru masiunea):

Prea tirziu mi-ai dat acest sfat, ieri a fost prima data cind l-am ajutat cu tema pe acasa, am alcatuit o poveste in limba engleza ))))

| Vartic a răspuns (pentru PreaDulcePreaFin):

Ha big grin

| masiunea a răspuns (pentru Vartic):

Pai iaca vezi, deam îl ajuti la teme, apoi el a sa profite de tine, cind a sa ii trebuiesti atunci el a sa iti răspundă pe mess, arata-i ca esti ocupata, iesi cu prietena la o cafea sau disco si pune mai multe poze cu distractiile tale dar nu sta toata ziua si sa astepti cind a sa iti scrie... spor la munca....la distracţie))))

| Vartic a răspuns (pentru masiunea):

Mersi de sfat. Numai ca din pacate nu pot iesi cu prietena la cafea sau distractii, ea si-a gasit alta prietena mai buna ca mine, cu care are interese comune, asta deja e alta istorie )))

| masiunea a răspuns (pentru Vartic):

Poate ai suparat-o cu ceva? Sau nu ii faci pe plac...

| limbaromina12 a răspuns:

Mai intii invata si apoi dragosteabig grin!

| Vartic a răspuns (pentru masiunea):

Ea s-a schimbat ultimul timp, si vad ca se impaca destul de bine cu noua ei prietena, si nu mai are nevoie de mine, scuze pe tema asta nu vreau sa discut, mii dureros.

| Liviu a răspuns (pentru Vartic):

Intre a fi trasnet, si a cam lovi realitatea, e cam o diferenta big grin Eu ti-am spus, lasa copii pentru copile, tu cauta barbati.Sau esti cam pedofila? laughingInteleg ca din el poti face cam ce vrei, ca din barbati nu prea poti (nu din toti)Dar copilu asta cu care iesi tu, e ca o sabie cu 2 taisuri.Nu il poti rani fara sa te ranesti singura, ceva in tine se va rupe(si nu ma refer la himen) dar ma rog.Vei vedea tu kiss p.s Nu fi siret ca te fac fundita blushing

| Vartic a răspuns (pentru Liviu):

O my God! )))

| IzvorulDeIntelepciune a răspuns (pentru Alcyon):

Adevaru' e ca fetele de 20 de ani viseaza doar prelucrarea metalelor, agricultura si imobiliare.