anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

ma numesc Maria, am 20 de ani, sunt studenta anul II la universitate. Si din pacate sau fericire, acum doua saptamini in urma am cunoscut un baietel pe internet, imi place mult de el, dar dupa a patra intilnire cu el, am aflat virsta lui reala, are 16 ani ))). Dar nu arata de 16, fizic e dezvoltat ft bine, si mental la fel, gindeste ca unul matur. Nu stiu cum sa procedez mai departe, nu stiu cum sa ma comport cu el, nu stiu daca ar merita de intilnit cu un baiat mai mic ca mine cu 4 ani, cu toate ca virsta lui nu o simt, dar parca ma deranjeaza ceva, realizez ca la ai lui 16 ani, o sa vrea sa se distreze mult, si ca ii plac multe fustite care trec pe linga el, plus ca e atragator si poate ademeni ))) Ce ma fac in asa caz?(( Ajutati-ma!

31 răspunsuri:
| neutrino a răspuns:

Te rog, confirma ca este un troll, asa ceva nici in povesti nu este posibil!

| mgtow a răspuns:

Mai bine iti vezi de studii apoi apelezi la el cand iei vacanta sa se mai simta bine acum.

| Vartic a răspuns (pentru neutrino):

E adevarat, serios vorbesc. Asta e viata.

| masiunea a răspuns:

Offf Maria, calmeaza-te, profita, apoi o sa iti aduci aminte cu zimbete, crede-ma el profita de tine si nu se gindeste nimic serios... funda?

| Vartic a răspuns (pentru masiunea):

Nu sunt de acord, sau poate eu nu vreau sa cred in asta, nu stiu (.

| PreaDulcePreaFin a răspuns (pentru Vartic):

Ai inteles gresit, am mai mult de 16 ani...

| masiunea a răspuns (pentru Vartic):

Crede-ma, eu stiu mai bine ce au in cap baietii la virsta asta, mai ales ca te-a dus de nas de virsta.......si sa nu iti dea in cap sa il ajuti cu temele pe acasa))) trebuie sa fie de clasa a 10)))

| neutrino a răspuns (pentru Vartic):

In acest caz nu-mi permit sa mai comentez.

| NoName0x0 a răspuns: