| OMGJellybelly a întrebat:

Buna,pentru inceput... Am nevoie de ajutor, doar de aceea am venit aici, nu? Normal. In fine, pai, sa incep cu inceputul:
Am o relatie de aproximativ 4 luni, numai ca aceasta relatie este una la distanta, el fiind in Alba Iulia, eu fiind in Craiova, si dupa cum stiti vesnica poveste cum ca "relatiile la distanta nu au nici o directie in viitor" am reusit totusi sa trec peste acest lucru si sa vad unde duce. Acesta ar fi inceputul, de fapt.
Prietenul meu are acel sentiment -comun- de gelozie, si m-a pus sa jur ca nu voi avea nimic de discutat cu nici un baiat/barbat. Dar logic ca nu ma puteam tine de promisiune, sunt la facultate totusi, in facultate sunt profesori, in fine, si acum cateva zile, am "reinnoit" si asa am facut, numai ca el a vrut sa mai vorbeasca cu o fata, am acceptat ca na, sa nu fiu genul de iubita ce interzice si respiratu', si asa a fost... Dar apoi ma trezesc cu verisoara lui, ca-mi spune ca ea - cea cu care m-a rugat sa poata vorbi- l-a sarutat...In momentul am innebunit... Dar mna, mi-a zis ca ea l-a sarutat (minciuna tuturor, nu?) si in fine. Am trecut peste asta, dar apoi, am decis sa discut cu fata.