| nobody_9468 a întrebat:

Poate ca suna prosteasca intrebarea... dar, ma rog!
Am adeverinta de elev de la scoala, medicul de familie stiu ca trebuie sa-mi dea trimitere.Trimiterea aceea, pot sa merg cu ea la ginecolog? Sau la ginecolog n-are importanta ca sunt eleva?
Cat consta un control la ginecolog in general? Dar un avort, fiind vorba de o minora?

4 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Da, poti sa mergi cu ea la ginecolog, la policlinica de stat. Avortul la cerere se face numai contra cost. Daca esti minora, este obligatoriu acordul SCRIS, dat in fata medicului sau al unui notar de catre un parinte sau un tutore legal. La fete tinere, avortul este foarte riscant. Poti sa mori, sa-ti pierzi uterul, sa ramai sterila. In mod evident, cineva trebuie sa-si asume responsabilitatea pentru asta, ma refer la o persoana majora.

| Pacala a răspuns:

Alta care nu a auzit de metode de contraceptie... Cred ca ar trebui organizate campionate de avorturi si BTS-uri in tara asta. Ar fi multe concurente. Sfatul Paulei e corect.

| Paula007 a răspuns:

La ginecolog poti sa te duci si cu si fara adeverinta de la scoala. nu e indispensabila din cate stiu eu. dar indicat ar fi sa ai totusi o trimitere de la medicul de familie catre ginecologie.
are importanta ca esti minora, si daca te duci la un ginecolog in spital, nu platesti consultatia deloc.doar tratament in caz ca-ti da reteta...asta la farmacie. dar daca te duci la un cabinet particular de ginecologie, atunci platesti consultatie undeva intre 50-70 lei, asta era pretul in vara.

avort.detest cuvantul asta. depinde. daca esti minora nu poti face avort decat daca esti insotit de un adult care este tutorele tau.si plata, in spitale e pana in 100lei, in cabinetele particulare de la 200lei in sus. depinde de caz. si nu toti medicii fac chiuretaj, pentru ca nu toti aproba intreruperea de sarcina.

| RobertClaudiu a răspuns: