Nu. Suni la ei si inregistrezi convorbirea.Ii anunti cu o luna inainte de expirarea contractului. Cand inregistrezi convorbirea sa nu uiti sa precizezi data in care esti si ca expira peste o luna contractul. Ceva de genul: Ma numesc Popescu Gheorghe, domiciliat in __ si sunt abonat la dumneavoastra din 14 Aprilie 2011 (sau de cand esti) si acum suntem in 14 martie 2014. Vreau ca din aprilie 2015 sa renunt la serviciile dumneavoastra. Va instiintez ca ultimul abonament pe care-l platesc este pe luna aprilie si convorbirile aferente acestei luni. In caz contrar ma voi adresa organelor in drept si nu voi mai plati nici un leu. 100% vor renunta. Eu am facut asa acum ani buni in urma. Nu a trebuit sa merg nicaieri ca au anulat telefonul. Trebuie sa vorbesti cu ei clar si raspicat.
Ideea e ca nu mai stiu data. Stiu doar luna. Si inregistrez cu un alt telefon pe speaker?
Poti si cu un microfon de pe calculator. Dai pe speaker. Cu data, nu conteaza. Spui: la sfarsitul lunii vreau sa nu mai am abonament de la dumneavoastra. Asa zice legea sa va anunt cu 30 zile inainte. Vreau ca 1 mai sa nu mai prinda cu abonament de la Telekom si gata. Aceasta chestie este valabila pentru cei ce au luat ceva de la ei (telefon, tableta, modem, etc) Daca nu ai luat nimic de la ei poti sa renunti oricand. Acuma, uitandu-ma pe net, am aflat ca este si un formular de cerere. Uite: https://www.telekom.ro/......ania_T.pdf
Il poti descarca si-l completezi.
Citeste si aici: http://omrau.ro/cum-reziliez-abonamentul-telekom/
Partea din cerere in care scrie: Intrucat, Contractul inceteaza, pentru unul sau mai
multe Servicii, inainte de expirarea Perioadei minime, ma oblig la plata unei juste despagubiri pentru incetare prematura, in
cuantumul mentionat in
Contract." Poti sa adaugi de mana: "daca despagubirea este prevazuta de lege"
Daca o trimiti in scris, sa o trimiti cu confirmare de primire.
Citeste si aici: http://www.capital.ro/......i-137.html
Daca ai nelamuriri mai intreaba.
Eu am Internet, telefonie si televiziune.
Ma gandesc ca daca a fost facut telefonic, practic nu am semnat nicaieri. Vreau sa renunt la ei, deoarece teoretic era 15 euro pe luna tot pachetul si platesc de la 90 in sus in fiecare luna.
Ok. Care-i intrebarea?
Scot cererea aceea la imprimanta si o duc la centrul lor?
Nu. O trimiti prin posta la centrul lor, cu confirmare de raspuns.
Daca-mi spui de unde esti iti spun si adresa unde s-o trimiti, daca nu stii.
Bună!
Chiar dacă nu ai semnat act adiţional la Contractul iniţial din 2009, acela se PRELUNGEŞTE "automat" pe perioade egale ( de timp ) cu cea din contractul iniţial!
Şi, oricum, convorbirea ( în care ai ACCEPTAT prelungirea Contractului ) cu reprezentantul Romtelecom a fost ÎNREGISTRATĂ!
Vezi alte detalii în acel Contract.
De asemenea, vezi acolo procedura de reziliere...
Pentru a fi sigură că se va rezilia Contractul, TREBUIE să trimiţi ( la sediul principal ) o Cerere/Notificare de reziliere a Contractului - depusă la Poştă cu cel puţin 30 de zile înainte de data expirării Contractului şi trimisă prin scrisoare recomandată cu CONFIRMARE de primire!
Toate cele bune.
Confirmarea de primire este un "cartonaş" ( formular ) pe care-l completezi la Poştă în momentul în care depui corespondenţa respectivă, acel cartonaş însoţeşte plicul trimis de tine şi pe acel cartonaş va SEMNA reprezentantul Romtelecom/Telekom în momentul în care primeşte plicul de la tine!
Apoi, acel cartonaş revine înapoi şi îţi este trimis ACASĂ :)
El DOVEDEŞTE că tu le-ai trimis Cererea de reziliere în termenul legal!
Vezi linkul :
http://www.faracontabilitate.ro/......rimire.jpg
O seară frumoasă.
Poti foarte frumos sa te duci la o reprezentanta Romtelecom cu doua formulare (de preferat scoase la imprimanta, nu scrise de mana) dupa cum urmeaza:
Formularul #1 - Reprezinta cererea de reziliere in sine, formulata de tine, semnata si datata cu data in care o depui.
Formularul #2 - Proces verbal de luare la cunostinta* sau predare-primire** a:
* - Intentiei de reziliere
** - Cererea prin care iti exprimi in mod scris intentia de reziliere.
Formularul #1 il depui la sediu conform regulilor lor, in timp ce pentru formularul #2, vei cere reprezentantului de la casieria Romtelecom sa semneze respectivul proces verbal, ca dovada a faptului ca ti-ai prezentat intentia de reziliere.
Daca dupa acest lucru nu se reziliaza contractul de drept, poti depune o plangere impotriva Romtelecom, anexand o copie (color de preferat) a formularului #2.
PS: In cazul in care reprezentantul refuza sa semneze formularul #2, esti in masura sa soliciti asistenta legala (aka suni la politie, pentru ca iti este incalcat un drept fundamental).
Good luck.
334499 întreabă:
liliana77any întreabă: