anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

sunt cu un baiat de doua luni dar lucrurile s-au stins intre noi(cel putin din punctul meu de vedere) plus ca ne vedem maxim o zi pe saptmana in ultimul timp, si intre timp am cunoscut un baiat de care sunt inebunita. sunt studenta la stomatologie anul doi iar el e asistent, face postliceala.ideea e ca toti imi sar in cap sa raman cu actualul care a terminat politehnica,e priceput in tot ce tine de masini,calculatoare, reparatii, programari etc si ma fac sa ma simt prost ca asistentul nu e de mine si sa il las odata.eu sunt constienta ca actualul e om de casa,e un baiat bun cu bun simt,care m-ar iubi, desptept, frumusel tot dar efectiv nu simt nimic pentru el...si cand ma gandesc la celalalt imi tresare inima.o sa ies acum prima oara cu asistentul dar stau cu inima in gat ca am o relatie in spate neincheiata, ca poate afla unul dintre ei, ca va trebui sa ma despart de actualul si imi e frica sa nu regret.doamne cum ma simt crying. si ma doare enorm cand il compara pe asistent cu mine si imi spun ca nu are pregatire etc, ca nu da bine.dar mie nu imi pasa, ce sa fac?

Răspuns Câştigător
| Withoutnamenoname a răspuns:

Dupa parerea mea, nu conteaza diferentele sociale. Putea sa fie si zidar, daca tie iti placea de el si te intelegeai bine cu el, nu conta altceva. 2 luni nu e un timp atat de mare. Nu apuci sa tii la cineva in 2 luni si nu o sa sufere actualul daca il lasi. Si se vede ca nu tii la el din moment ce ai ochi pentru altcineva. Mai bine ti ai asculta inima si lasi gura lumii deoparte, ca nu lumea traieste cu el, ci tu. Si ar fi corect totusi sa stie actualul ca nu te mai simti atrasa de el si iti doresti sa inchei relatia. Nu ar fi corect nici sa iesi cu altcineva in timp ce ai tu o relatie. Nici tie nu ti ar conveni daca ai fi in locul lui. Si nu ar fi corect nici pentru asistent sa joci la 2 capete. E posibil sa i pierzi pe amandoi daca nu te hotarasti

9 răspunsuri:
| Ririru a răspuns:

Buna,