| Baceaiordan a întrebat:

sunt elev in clasa a 8 a ma numesc bacea iordan, dupa mine sunt un baiat destul de sexy. Dar m-am indragostit nebunste de colegul meu Stoian Madalin care are un cur nemaivazut si e viril. si. as vrea sa-l iau cu mine in asternut ce ar trebui sa fac?

Răspuns Câştigător
| xxxxxxxxxxxxxx a răspuns:

Oouuuhh ce frumos var sta impreuna 2 popo frumosi si balosi

Totusi am o idee big grin VIOL VIOL VIOL il prinzi cand se duce acasa dupa niste pomi si il penetrezi frumos, animalic cum tio placea tie

16 răspunsuri:
| Pho3nix a răspuns:

Sa-i faci o declaratie de dragoste.

| Cosminovici18 a răspuns:

laughinglaughing fratioare esti gay=poponar=homosexual=nu-ti plac fetele auzi fa-i o **** si vezi daca te insalalaughingrolling on the floor daca ii pute **** a rahat inseamna ca te-a inselat

| SpecialGirl a răspuns:

Interesant laughing)))

| lorycykcl a răspuns:

Sa te trezesti la realitate si sa-ti dai seama ca ai trecut deja de ora de culcare. Somn usor.

| antonG a răspuns:

Îl chemi pe la tine să vă jucaţi Metin şi îi faci o surpriză: vă jucaţi de-a tata şi de-a tata.

| JsTX000 a răspuns:

Nu stiu daca ati observat dar sunt scrise numele ambelor persoane si un om intreg la cap nu ar face asta...

Este evident ca vrea sa le faca rau :-l

| IulianAndrei a răspuns:

Stoarfa dracul, nebuna mica ce estismug devil Invita-l la tine si sa nu uiti sa iei si niste catusele cu puf roz, nebuna micasmug

| unu a răspuns:

Gasesti un pretext ca sa il inviti pe Madalin la tine acasa. Asa o sa poti sa fii singur cu el ca sa-i spui ce simti.

| MimiPopescu a răspuns:

Troll!

| xxxxxxxxxxxxxx a răspuns:

Woot?

| shnel a răspuns:

laughing dai 1 mil de euro si o sa vina laughing

| Davidutz a răspuns:

Pustiu. 2 cuvinte. Esti gay... Cauta pe unu gay si crede-ma ca in clasa a 8 a nu gasesti un gay sa se puna in asternut cu tine rolling on the floor)))))))) Decat daca nu cauti pedofili. Sau te pedofilezi happy. Bafta in continuare!

anonim_4396