| laviniabeluska11 a întrebat:

Sunt intr-o relație de un an de zile cu un barbat pe care îl iubesc extrem de mult. Intre noi e diferenta de 9 ani. Anul acesta am stat separat, dar el își dorea foarte mult sa ma mut la el. Când merg și dorm la el ma simt foarte bine și nu as mai pleca de lângă el și nu exista cearta. Simt ca îl iubesc și ca este omul lângă care vreau sa îmi petrec toată viața. Ar fi trebuit sa ma mut cu el luna ce urmează, dar nu cred ca sunt pregătită sa o fac. I-am explicat ce nu îmi convine. El sta cu chirie, iar în apartament locuiește și sora lui și mai vine și iubitul ei. As vrea sa am cu el o familie, nu și cu ea. A doua chestie este ca nu cred ca m-as descurca sa fac prin casa tot. El este pretențios și nu as vrea sa imi reproșeze ca nu am făcut ceva pentru ca m-ar durea. Am un program încărcat. Lucrez foarte mult și sunt și studenta. Lucrurile astea poate nu ar conta dacă mama mea m-ar încuraia, dar ea nu vrea în ruptul capului sa ma mut cu el pentru ca pentru ea e egal măritiș și nu e de acord. Marea parte a banilor ii fac eu dar îmi plătesc și chiria și nu îmi ajung. Ma mai ajuta și ei. Și mama îmi spune ca nu îmi mai da bani dacă ma mut la el... El a zis ca nu mai poate sa sufere din cauza ei și ca ma învinovățeste ca ii dau mereu crezare. Ce vin am eu? Ce sa fac mai mult? I-am explicat ca nu pot acum si sa mai aibă putina răbdare, dar a zis ca un an e suficient. Ce pot face?

7 răspunsuri:
| Freya1 a răspuns:

Are salar, tu ai salar de ce nu va luati o chirie doar voi doi si atunci nu mai aveti de ce sa va scoateti ochii?
Cat faceti atata aveti si lasati amandoi pretentiile deoparte.Mama ta va intelege in timp si te va sustine, doar ai grija si fi atenta daca alegerea pe care o faci e cea buna.

| sofisis a răspuns:

Propune-i sa va mutati in chirie singuri. Cat despre curatenie, te angajezi pe post de femeie de serviciu sau intr-o relatie? Ca nu pricep...

| Emma30555 a răspuns: