| alinush2443 a întrebat:

Buna TPU.Am 19 ani si am exact simptomele pentru o femeie insarcinata, dar mi-am facut 10 de teste de sarcina intr-o saptamana si toate au iesit negative. Mi-a intarziat CM 8 zile si nici acum nu mi-a venit.Nu stiu ce sa fac.Nu ma pot duce la un medic ginecolog pentru ca nu imi permit financiar si nici parintii mei nu as dori sa afle de aceasta problema. Ce credeti ca ar trebui sa fac? Multumesc.

Răspuns Câştigător
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

La 8 zile de intarziere nu ar trebui sa ai nici un simptom de sarcina si ar fi trebuit sa faci abia un test de sarcina, din prima urina de dimineata, in a opta zi de intarziere. Tot restul nu sunt relevante. Repeta testul dupa 2-3 zile tot din urina de dimineata. Apoi discuta cu parintii tai si du-te la ginecolog. Nu conteaza ce ai dori sa faci, in conditiile date, ci ce trebuie sa faci. Daca esti insarcinata, mai poti amana vreo 2-3 saptamani consultul ginecologic (apoi vei incepe ecografiile si analizele necesare pentru a te asigura ca bebelusul e sanatos), dar daca nu esti si menstra nu apare nici peste 2-3 zile, chiar trebuie sa te grabesti la ginecolog pentru a incepe investigatiile si tratamentul.

8 răspunsuri:
| MikyMi a răspuns:

Consultul ginecologic e cat cele 10 teste pe care le-ai luat! E mai indicat sa mergi la medic pentru ca el e singurul care iti poate da un diagnostic sigur si precis + tratament! Fa rost de bani si fugi la doctor ca poate fi ceva grav!
Sanatate multa!

| lyrics a răspuns:

Incearca sa strangi bani, economiseste.
si du-te la un control.
poate e ceva grav
nu inseamna ca daca nu esti insarcinata, nu poti avea o problema

| ßömþŌʼnįĶ a răspuns:

Pey ce-l mai bine ar fi sa te duci la medicwinking

| michaelj a răspuns:

Mai fa inca 25 de teste fata. Primele 10 pot sa minta, dar la 35 de teste, vei stii cu siguranta daca esti sau nu insarcinata.

PS: How you doin'?

| carmi_6480 a răspuns: