| Maria7474 a întrebat:

Buna ziua TPU. Am varsta de 38 de ani si in ultimul timp nu mai pot sa ma excit deloc... pur si simplu nu mi se mai scoala penisul. am incercat si cu soția. lucrez ca IT-st si creez proiecte. va cer ajutorul. Mulțumesc

9 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Pot fi multiple cauze, psihice sau alti factori, diabet impotenta, mergi la un medic urolog sa te consulte si vezi el ce recomandă.

| MarianWLF a răspuns:

Ridica-ti testosteronul, mancanca sanatos, dormi 8 ore pe noapte, mult sport, mai ales cardio (alergare, bicicleta, role, inot), iti ridici ritmul cardiac, pui sangele in miscare, pentru ca de asta ai nevoie, face minuni.

"No man has the right to be an amateur in the matter of physical training. It is a shame for a man to grow old without seeing the beauty and strenght of which his body is capable"
-Socrates

Răspuns utilizator avertizat
| doctorandus a răspuns:

Fara laptop in poala. Testicolele au nevoie de racoare.

| relian a răspuns:

laughing Ceri ajutor pe TPU? Dar la un urolog de ce nu ceri ajutor? Mai spui ca esti si ce spui tu IT-st, e clara cit te duce mintea.

Cind ai probeleme medicale apelezi la ce anume, ghici ciuperca cei laughing
Asa ca mergi la urolog, ala te consulta, iti ia urina sa vada daca nu cumva ai ceva infectie, dupa verificare o sa afli cauza.

Ca idee, is cam 2 cauze pentru ce spui ca ti se intampla tie.
-Infectie urinara sau la prostata
- disfunctie sexuala, adica organele respective nu mai functioneaza corespunzator, ceva s-a intamplat si nu se mai produc substantele necesare unei activitati normale.