Iti garantez eu ca ai un metru si ceva sigur.Deci nu te mai stresa cu 'cati metri ai'
Draga Alexandra stiu ca sunt mul mai mik fata de tine(sunt cls a patra)dar nu este asa de grav.Trebuia sa mentionezi si de cate ori te culci pe zi pentru ca la fiacare culcare cresti 0. 10 cm.adauga-ma in lista ta de mess si vb acoloiancu_cristina00 sper sa te ajut. Sa sti ca ma suppy daca nu dai fundita
Stai calma esti in crestere de aia slabesti si te inalti deodata nu e nimic grav! eu sunt intr-a 7 a am 1, 56m si 43 kg da linistete una emai inaLTA ALTA MAI SCUNDA TOATE SUNTEM DIFERITE
La cei 12 ani ai tai intalimea si greutatea nu sunt relevante: zero. Peste vreo cinci ani s-ar putea sa ai 1. 75 sau... cine stie.
Exista o tara (nu spun care) in care lumea e sanatoasa si se simte bine (moral) pentru ca face si sport (orice fel de miscare, nu neaparat performanta; de exemplu 15 minute zilnic de mers pe jos sunt minimum de miscare; alte smecherii gratuite: evita sa iei masina, coboara scarile pe jos si urca-le pe jos).
Ocupa-te si de,, gimastica" mintii. Instruieste-te (invata sa scrii mai ingrijit, printre altele, nu e greu; din mesajul tau nici nu se intelege daca VREI sau NU sa fii mai inalta, e scris neclar) pacaleste-te singura sa o faci cu placere. Devenind mai inteligenta vei avea mult mai putine complexe: nu o sa-ti mai pese de genul asta de probleme.
Apropo de regimuri. Nu tine regimuri aiurea (de niciun fel), NU fa foamea. Porcarii si sucuri TREBUIE sa eviti (exista ceva foarte bun care se cheama apa) dar grasimile nu trebuie taiate - nu ele sunt principalul vinovat.
Succes :-) desi nu prea inteleg ce vrei.