Astea erau tipologii de pe vremea comunista, in ziua de azi sunt expirate de mult si orice prost stie asta
De ce, în ziua de azi îi dai cu bâta în cap și o cari în peșteră?
Dar, mă rog, cum știi tu. Nu te contrazic.
3. Un sot care s-a saturat de psihicul feminin de rahat, si-ar ocroti sotia dar stie ca ala ar fi sfarsitul relatiei, asa ca isi iubeste copiii, si se foloseste dpdv sexual de mama lor.
Poate ca o dau in Romeo Fantastik, dar pare mai importanta performanta din pat decat seriozitatea.
Barbat adevarat e ala care are si scoala, si abilitati fizice, si bani.
Relatiile sunt irelevante, femeile se uita la multe alte chestii pe langa sau in afara de 'barbatie'. Mutalaii submisivi sunt printre primii care se casatoresc, de obicei cu fostele curve din liceu
2 in 1. Altfel nu e ok.
In prima varianta el e cel care iubeste mai mult.
In a doua varianta ea iubeste mai mult.
E frumos si bine atunci cand amandoi iubesc in mod egal.
Femeie in ziua de azi care sa nu alegea un barbat dupa starea materiala cat mai normala sau peste vezi doar foarte rar pe la satele parasite din Romania, stai cuminte
Stiu n cazuri in care se comporta cum zici tu in intrebare, unde majoritatea sunt casnice si bou baga munca fara oprire sa intretina pzd
Știu că-ți plac "analizele fine", deci, aceeași întrebare de mai sus.
Important e sa o iubească, sa o respecte, sa se înțeleagă și sa fie reciproc. Poate sa fie ca exemplul 1 și totuși sa nu îl poata iubi, nu îl face bărbat adevărat ca este el un bărbat bun și atent și o iubește, sau la fel poate sa fie 2 degeaba îl iubește dacă nu e fericita, la un moment dat se satura dar dacă e 2 după descrierea ta și ea e îndrăgostită de el înseamnă că face ceea ce trebuie, adică include cumva și din 1 dacă ea este fericita. Concluzia e ca un bărbat adevărat face fericita o femeie pe care îl iubește cu adevărat. Nu e suficient sa o iubească doar el sau doar ea pe el trebuie reciprocitate ca acel cuplu sa fie unul fericit.
linarkfts întreabă: