Risc mic, au analize facute altfel pestii pierd bani daca se imbolnavesc si ele pierd profit financiar ramas bun servici. Risc mare e cand mergi in club sau dai de una pe net si o regulezi fara sa/i ceri analizele la zi.
Tu bagi de seama ca nici una nu va face sex cu tine niciodată, asta e adevărul, te duci la una care face dusch si tu si pune balonul ala corect, învață omule, știe si ea, oral slabe șanse, normal vaginal imd te termini, anal e cu riscul cel mai mare, nu toate au HIV, nu sunt atât de tâmpite, si ele se feresc de bts, dar nu de pe centura sau vezi de o fata obișnuita poate ca vrea sau una de la tara, sunt medicamente care daca le iei te apară de hiv, daca ea are hiv si urmeaza tratamentul sunt sanse mai putine
Esti cumva protejat, atata vreme cat faci absolut totul protejat cu prezervativ si te speli pe maini inainte sa-ti atingi gura sau penisul.
Nu ma mergeți la alea ma frate ca nu va proteză ma nimic de acolo trece boala prin voi ai iese de 10 din prin voi stați ma pe banca voastră intra frate în baie alegeți stânga ori dreapate și crede-mă ca o laba sănătoasă face cât 10000000 la un loc decât sa mergeți acolo sa luați fel și fel de boli
Merita? Se merită să-ți bați joc de sănătatea ta pentru un om care s-a culcat cu fel și fel de oamenii pe zi chiar așa nu gândiți puțin chiar așa nu va întrebați puțin ba merita ma Merita ma să-mi bag eu joc de sănătatea mea de viață mea pentru așa om care a făcut-o cu fel și fel de omaneii pe zi ba fraților nu mai mergeți în locurile alea o sa umpleți de boli alea nu se tratează alea nu au grija de ele și de ar avea frate un Bărbat adevărat nu are ce căuta acolo un bărbat adevărat nu mergi la așa locuri nu exista asa ceva în locuri alea merg c.u.r.v.a.r.i aia care numai femeie vor aia nu iartă nimic aia se culcă cu ori cine da voi nu fiți ca nu faceți prostia așa fiți cu capul pe umeri nu mergeți în locurile alea pline de fel și fel de oamenii drogați și bachetari nu va bateți joc de voi și sănătatea voastră.