anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce se intampla cu corpul femeii daca nu face sex, desi are pofta, inclusiv se abtine si de la masturbare, pentru mai multi ani?

30 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Absolut nimic, activitatea sexuala nu e ceva vital pentru organism.

| dullcat a răspuns:

De ce te-ai abtine de la masturbare? Are o groaza de beneficii.

https://www.reginamaria.ro/......-si-excese

| anonim_4396 explică (pentru dullcat):

Pentru ca nu vreau sa am nicio legatura cu sexul. Punct.

| dullcat a răspuns (pentru anonim_4396):

Am inteles.Atunci sa stii ca sunt multe femei care au supravietuit just fine.Cu siguranta un impact major il are si efectul psihologic. Daca la acest capitol nu ai treaba, esti chill, nu pui presiune, nu te simti constransa, tind sa cred sunt sanse mai mici de a dezvolta afectiunile enumerate de Miruna.Doar presupun, nu sunt medic.

Pai, cam asta e problema. Ca ma cam afecteaza. Asa, ca si dorinta, o simt. Uneori ma termina. Dar sub nicio forma nu vreau sa am legatura cu nimeni niciodata, din motive personale.

| Emilian65 a răspuns:

Nu se întâmplă nimic. Funcționează normal ca și pana acum.

| Emma30555 a răspuns:

Duce la frustrari, la fantezii, la nemulțumiri. Dar daca e alegerea ta conștientă ar trebui ca toate astea sa fie estompate. Nu e ca și cum nu ai cu cine, nu găsești perechea potrivita pentru tine ci pur și simplu nu vrei, desi în fapt tu vrei adică corpul tău vrea, tu refuzi sa ai o relație amoroasa cu cineva. Nu înțeleg de ce consideri sexul ca ceva greșit, adică nu faci rău nimănui, având în vedere ca simți nevoia sa o faci.

| anonim_4396 explică (pentru Emma30555):

De unde concluzia ca as considera sexul gresit? Nu vreau sa fiu vreodata cu nimeni in niciun fel, nu ma intereseaza sa am relatii de orice natura. Atat.

| Emma30555 a răspuns (pentru anonim_4396):