| Abramovici1224 a întrebat:

Ce spuneti de o relatie intre un baiat de 24 de ani si o femeie de 38 de ani? Ea este maritata a fost inselata de barbat acum 3 ani traieste cu el in aceiasi casa doar de dragul copiilor imi spune ca nu mai este curioasa de el imi si arata ca nu mai doarme cu el in acelasi pat. Imi spune ca ma iubeste nu este materialista mi-a dat si bani chiar daca nu am nevoie eu de banii ei mi-a cumparat haine chiar daca nu am nevoie tot imi spune cadou din partea mea ca te iubesc doar ca nu vrea sa fie dezamagita din 24 de ore vorbim 12-14 ore. O vad fericita langa mine, cu timpul mi-a spus ca o sa vrea sa se mute impreuna cu mine, mi-a spus daca o sa o fac sa sufere adica sa ma despart de ea sau sa o insel a spus ca asa sa fiu si eu fericit daca o fac eu sa sufere pe ea, eu sunt incepator acum pe CAMION nu cred ca sta ea la panda pentru ca nu am inceput inca sa lucrez pe TIR, nu am masina sa zici ca s-a combinat cu mine pentru masina. Ne-am culcat de 3 ori deja Oare sa fie iubire fix cum spune ea? Este varsator de zodie.

8 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

Cauta unu sa-i ofere senzatii si langa care sa se simta din nou tanara. E posibil si sa tina la tine dar parerea mea e ca tot ca pe un copil te vede, ceea ce nu prea e ok intr-un cuplu. Relatie de viitor nu e, deci tu decizi cand vrei sa-i pui capat. Ideal ar fi cat mai repede ca sa nu va atasati prea tare unu de altul

| SkyPilot a răspuns:

Mai degraba o obsesie decat iubire. Ar fi cateva lucruri pe care sa le ai in vedere. Cum o sa fie sa locuiesti cu copiii altcuiva? Cum o sa fie cand tu o sa ai 35 si ea aproape 50? De unde stii ca nu "ti-o face" si tie mai incolo? Eu am oarecari indoieli privind povestea cu sotul care a inselat-o. Trebuia sa isi justifice cumva situatia, nu?
Ai mare grija in ce te bagi!

| Abramovici1224 explică (pentru SkyPilot):

07 54 95 3555 suna-ma sa povestim, multumesc! cu nr ascuns ma poti suna

| floresdemayo a răspuns (pentru SkyPilot):