In primul rand trebuie sa mergi la ginecolog regulat, la 6 luni, indiferent daca faci pauza sau nu.
In al doilea rand, trebuie sa-ti faci analize sa vezi daca ai fost infectata cu HPV. Daca nu ai fost infectata si nu mai ai alt contact sexual pana dupa 17 ani si jumatate, vei avea un risc doar putin mai mare decat daca iti incepeai viata sexuala la o varsta normala. Asta, plus mersul la ginecolog la fiecare 6 luni, iti vor asigura o viata normala.
Daca ai fost infectata cu HPV, riscul tau este mare si nu mai conteaza daca faci sau nu pauza.
Nu ai nici un risc.Altii incep si de la 13 ani si nu isi fac nici o grija))). Fii linistita. Poti sa faci drag0ste de cate ori vrei.
Briana tu chiar nu stii sa ii explici fetei
deci la varsta la care ea a facut dragoste.riscul de a face cancer de col uterin este de 9-10 . mai informeaza-te si tu.si altii dupa cum vad.
Justme tu gandesti?
cum frate sa faca sex cat vrea?
Doamne.sunt medici care zic ca nu e bine sa faci sex de la 12-14 ani.ma rog.nu stiti nu mai vorbiti
Exista un vaccin pentru cancerul de col uterin dar trebuie sa-ti consulti medicul de familie...si eventual un control ginecologic... daca vrei sa fii tu pe deplin linistita
Nu faci nici un cancer, nu patesti nimic.fiecare isi incepe viata sexuala atunci cand vrea si cand se simte pregatit deci stai linistita.nu vei pati nimic
Interesant pui problema "mi-am inceput viata sexuala acum cateva zile...la 14-15 ani, cat am eu ", nu mai stii cati ani aveai acum ctv zile? (e doar o nota de subsol la subiect)
Singurul risc apare daca a fost neprotejat (dar depinde si in ce stadiu al dezvoltarii feminine esti): sarcina nedorita sau boli transmisibile sexual, in rest nu prea sunt (d. p. d. v. al sanatatii) - asta ca sa nu ma abat de la subiect