| ciocio1993 a întrebat:

Doar pentru cunoscatori! Deci: vreau sa incerc cu iubita mea sa facem sex anal. precizez ca sunt incepator la partea anala ( nu am mai incercat niciodata la vreo iubita sa facem acest lucru)! ce vroiam sa stiu: va fi usor? de asemenea mi-ar trebui niste sfaturi! MULTUMESC ANTICIPAT!

Răspuns Câştigător
| mihaigrecu345 a răspuns:

Nu uita de lubrifiant, ia-o usor(oricum o sa-ti zica asta), totul vine de la sine, de la instinctul tau de barbat. Ar fi fost bine sa capeti o experienta cu o fata care a mai facut asta inainte sa faci cu prietena ta. Nu fi panicat, totul o sa fie bine, stiu sigur ca ii va place. big grin Imi place de voi ca experimentati!

| ciocio1993 explică (pentru mihaigrecu345):

Ok,o sa incerc sa fac cam ce ai zis tu...in semnsul totul vine de la sine..si sa nu fiu panikat....totusi mi se pare paspa cu lubrifiantul ala.app prezervativ?thinking

6 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Nu va fi uşor şi s-ar putea să NU te lase s-o faci din cauza durerii - durează chiar săptămâni până ajunge să-i placă ( foarte rar simte plăcere de la primele "încercări" )!

Apoi, neapărat să foloseşti gel lubrifiant - şi o recomandare care nu ţi s-a dat : să aibă "scaun" ( să facă "treaba mare" ) cu vreo 30-60 minute înainte de sexul anal; alţii fac o clismă înainte, dar la începători nu recomand!

De asemenea, TREBUIE să ai foarte MULTĂ răbdare cu ea, să o exciţi foarte tare ( un preludiu foarte îndelungat ) şi să o pătrunzi cu foarte mare grijă şi doar puţin câte puţin!

| ciocio1993 explică (pentru bursuc001):

Mai bine ma las pagubas! nu tin neaparat mortis sa fac dar na..stiti cum e laughing) curiozitatea se spune ca o sa te omoare laughing mai bine o las pe alta data laughing multumesc all!

| bursuc001 a răspuns (pentru ciocio1993):

Răspunsurile primite NU trebuie să te descurajeze, dar TREBUIE să ai multă răbdare ( şi o oarecare experienţă, în general ) precum şi o vârstă de 30+ ( pentru mai multă "maturitate" )!