| Crs a întrebat:

Ginecologul unei prietene i-a spus asa : Primele 10 zile cu tot cu ciclu esti nefertila, dupa care numeri 6 zile in care exista riscul de a ramane insarcinata, fiind perioada fertila. Iar dupa aceste 6 zile, restul pana la urmatoarea menstruatie esti nefertila; indiferent daca menstruatia este regulata sau nu. Iar pentru a fi mai sigura i-a spus sa numere mai bine 9 zile cu tot cu ciclu si urmatoarea 7-8 zile, perioada fertila, pentru siguranta.
Ce parere aveti? Sunteti de acord? Sunt sfaturile unui medic ginecolog.

10 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Am o intrebare.Cumva ginecologul era mai mult decit medic?

| myrazvy a răspuns:

Pai daca spune medicul asa o fi, depinde poate e vreun medic care nu-si cunoaste bine meseria

| danbnz a răspuns:

O saptamana inainte si una dupa ciclu e o perioada sigura de a nu ramine insarcinata, iti spun eu care am vreo 30 de ani de activitate sexuala si asa am reusit sa evit sarcini nedorite... Apropo, sunt barbat si astea au fost sfaturile unui ginecolog. Iata ca a avut dreptate, pina acum nu am avut parte de "surprize".

| Irina a răspuns:

Cum sa fie "indiferent daca menstruatia este regulata sau nu"? Gandeste-te logic, daca ovulatia e in fiecare luna cu un anumit decalaj, normal ca poti ramane insarcinata indiferent cat ai numara zilele respective. Poate vede Brigaela intrebarea si te lamureste ea.

Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Nu, nu sunt de acord. Cunosc multe femei care au ramas insarcinate in afara acestui calendar si oricum, toti ginecologii pe care ii stiu eu, folosesc ca perioada cu fertilitate minima 5 zile, nu 9 sau 10. Iar perioada nefertila nu exista.

| elena a răspuns: