| C8ila a întrebat:

Hallo TPU! As dori cateva sfaturi pentru problema mea. Am stat cu un baiat 11 luni ( asta s-a intamplat in liceu) apoi ne-am despartit 3 ani, dar la banchetul de clasa a 12-a ne-am impacat iar. El nu m-a uitat niciodata si intotdeauna m-a iubit si m-a asteptat in acest timp. Acum avem impreuna 8 luni, ne-am mutat impreuna intr-o localitate unde el lucra, iar eu sunt studenta. La inceput chiar mi-am dorit sa ne mutam, aveam alte sentimente, acum parca nu mai simt decat o obisnuinta si o obligatie sa stau cu el ( asta fiindca parintii lui ma indragesc mult si parintii mei sunt foarte atasati de el). Am fost intr-o tabara la munte si acolo am cunoscut un tip, am petrecut toata saptamana impreuna, nu m-am gandit ca ma voi atasa de el asa de tare. Ieseam impreuna, imi facea pe plac, era atent cu mine, super tare saptamana. Eu nu l-am mintit pe respectivul i-am spus ca am prieten si ca stau cu el impreuna. Am venit de la munte si eram schimbata fata de prietenul meu, dar nu ca voiam sa fiu, asa simteam. M-am intalnit cu baiatul de la munte la o cafea, recunosc m-a sarutat, aveam fluturi in stomac ceea ce nu m-i s-a mai intamplat de multa vreme ( de la prima iubire chiar). I-am spus ca nu se poate sa fim impreuna, eu nu pot juca la doua capete, prietenul meu ar suferi mult... El mi-a spus ca hai sa incercam macar si daca nu merge, nu mai continuam. Mentin ca ma suna si ma intreba daca iesim si daca ne putem vedea ca i este dor de mine. Am acceptat sa stam asa, dar a doua zi ma simteam groaznic, si fata de prietenul meu si fata de baiatul de la munte si fata de mine. Asa ca m-am hotarat sa-i scriu un mesaj si sa-i spun ca decizia mea e sa nu mai vorbim ca tind sa cred ca asa este mai bine pentru amandoi, eu nu pot fi asa, sa aiba grija de el si ca i multumesc pentru tot. Mi-am propus sa-l uit si sa-mi vad de relatie in continuare. Dar ma simt tot aiurea, ma gandesc la el continuu, in legatura cu prietenul meu tot nu m-am schimbat, nu stiu sa ma fi indra