Verginico, părerea mea este că iti cam dă imaginatia pe afară. Incuie ușa, să nu iasă pe stradă.
Mai bine divort decat casatorie in minciuna.
Incepe sa imi placa locul tau de munca. Ce faci? Iti imaginezi ca esti la munca si nu la scoala? Prea mult timp liber ai.
Lucrez ca manager de echipa intr-o firma importanta
Aaaahaaaaa....inseamna ca ai niste Gantt Charts foarte bine puse la punct si time managementul la voi e peste aseptari.
De inselat,inselam cu toti, doar ca femeile sunt vazute mai prost decat barbati, nu vad de ce plus exprimarea sexualitati in Romania este vazuta ca cv imoral, pacatos mai ales daca e feei, sa vezi barbati ipocriti cum saliveaza si apoi o face curva dar el e urat ca moartea cand vine si faci infart, hai sa nu condamnam doar femeile ca 90% dintre vedem in ele obiecte sexuale
Treaba lor. Inselatul in cuplu nu ar trebui sa existe. Ar trebui sa isi spuna unul celuilalt ca vrea sa se desparta si apoi poate sa fie cu cine vrea.
Se vede ca nu sti nimic despre relați.Cati ani ai, 13 de fapt?
Oameni înșală pe deascuns ca sa nu isi piardă siguranta ce le-o ofera deja cel de acasa.Din cauza ca s-au obisnuit deja cu cel cu care sa căsătorit ii vine greu sa il/o lase asa peste noapte pentru un prim venit cu care nu stie daca va avea sau ce va avea pe viitor.
Cred ca oameni de aici te-ar aprecia daca ai veni o dată cu o intrebare de genul "ba, am stat si m-am gandit de ce înșală oameni, de ce fac sex oameni etc pentru ca eu am 13 ani si habar nu am pentru ca nu am avut o relație în viața mea".Nu sa vi mereu cu baliverne gen șefu spune, colegi spune cand tu esti clasa a8-a maxim.
Sunt un domn respectabil de 43 ani care are o pozitie importanta intr-o firma importanta pe cand tu esti o haterita. daca nu iti convin intrebariile mele ignorale
Trollingul tau nu poate fi luat in serios, plodule.
43 de ani lucrand intr-o firma importanta? Nu vezi cat esti de analfabet? Eu unul nu te-as angaja nici sa dai cu sapa pe camp, ca o rupi.