| sunset10 a întrebat:

Nici nu stiu cum sa incep =). Imi place de baiatul asta cu care am fost colega de banca in generala. Tot ce pot sa va spun e ca ma uitam uneori la el, cand el deja se uita la mine. Cam cringe, dar asta-i viata happy Problema e ca suntem la profiluri total diferite, el la mate-info si eu la filo. Stiu ca obisnuia sa invete cam 5 ore pe zi in generala. Si avand in vedere ca parintii lui sunt medici, sigur au standarde inalte pentru persoana care va iesi cu el, in niciun caz nu o vor accepta pe una de la filo. Faza e ca au trecut doi ani de cand nu mai suntem in aceeasi clasa, dar aparent nu mi-au trecut sentimentele pe care le am pentru el. I-am dat recent o cerere pe Facebook (i-am mai dat una prin 2017 dar nu mi-a acceptat-o, atata noroc ca mi s-a sters contul ala si mi-am facut altul) si mi-a acceptat-o in aproximativ 2 minute. Nu stiu daca inseamna ceva, la urma urmei e doar un friend request,
Ce credeti ca ar trebui sa fac? Are rost sa ii scriu sau sa ma impac cu ideea ca e prea bun pentru mine? Dau funda! :*

Răspuns Câştigător
| Andreeush a răspuns:

Nu ar trebui să te simți inferioară față de el din cauză că tu ești la filologie. Și acesta este un profil bun, nu trebuie să te simți prost din cauza asta.
Dacă vrei poți să îi scrii pe Facebook, vezi ce îți răspunde.

| sunset10 explică (pentru Andreeush):

Da, pacat ca ma lasa cu seen... Asta e viata, trecem mai departe

| Andreeush a răspuns (pentru sunset10):

Dacă nu îți scrie înapoi atunci nu mai insista, lasă-l. Treci peste, o să îl uiți cu timpul.

9 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Acea idee că e prea bun nu stă în picioare.
Dacă mai ai sentimente, scrie asta, că mai ai.

| Plato a răspuns:

Ce vrei sa zici cu "fata de la filo"? laughing
Si eu am fost la filo, inseamna ca sunt prost? (Cunoscutii nu răspundeți)
Noi, trântorii de la filo, trebuie sa fim uniti si mandri. laughing