Prietena mea a fost la farmacie si i-a dat niste pastile, sa ia cate 3 pe zi, si sa ii intarzie menstruatia, deoarece ea tot asa pleca intr-o calatorie. Mergi si vorbeste la farmacie sau la medic si vei vedea. Dar nu stiu cat e de bine sa faci acest lucru.
Numai bine!
Nu e bine sa o opresti orice ar fi!
Oricum sunt ceva medicamente in farmacie dar care se iau doar sub prescriptia medicului de familia.Pa,pa
Nu te mai lua dupa sfaturi babesti, si ce se gaseste la farmacie este ca sa intarzie menstruatia nu ca sa o opreasca. Poti mai bine sa amani vacanta sub pretextul ca nu te simti bine. Sa nu ai contact sexual in timpul menstrei pentru ca poti declansa o hemoragie interna si poti sa mori. Iti poti satisface iubitul insa prin alte metode, dar nu stiu de cata placere o sa ai tu parte.Bafta!
Nu stiu cat de bine e sa o opresti... poarta un tampon si asta e daca vrei sa faci sex cu el mai asteapta
Sfatul meu este sa iei un ob
Nu te mai lua duap oamenii care zic sa bei tuica, apa minerala. sa iei aspirine etc. Evita alcoolul, cafeaua, aspirinele mai ales pentru ca ele accelereaza fluxul sanguin si nu vei face decat sa agravezi situatia. Nu lua pastile fara prescriptia medicului de familie! Sfatul meu ca si (viitor ) medic este sa iei o fiola de calciu sau doua, vitamina c, alimente bogate in Fe ( vezi pe net ce sa mananci ) si vitamina K. In maaaaaaaaaxim 3 zile scapi de "toate astea" daca iei ce ti-am sugerat, eviti alcoolul, cofeina ( chiar si cea din cola) si aspirina. Succes
Bea apa minerala carbogazoasa. Si eu am baut si n-am mai avut ciclu pana dupa cateva zile.
Nu stiu sigur, dar la mine merge.De la mama stiu de tzuica.Bei putin si incet-incet trece.La mine chiar se opreste.