| fatadenota10 a întrebat:

Oare cu ce sa incep? am multe probleme.
va rog ajutati-ma caci chiar am nevoie
deci sunt eleva in cl. 10 am 16 ani, invat cea mai bine din clasa totusi media mea nu trece de 8.84, m-am saturat de scoala, simt ca nu mai rezist. ce sa fac?
si inca ceva: ceva idei cum sa ma imbrac, sau cum sa-mi aranjez parul la scl( am parul lung), ceva usor si placut.
ceva siteuri despre haine, par, manichiuri caci chiar am nevoie sa fac o schimbare la mine dar cum?

Răspuns Câştigător
| heiii a răspuns:

Pai in legatura cu sc.ce sa-ti zi...incearca sa prinzi mai mult din cls, sa fii atenta la sc...si distrata acasa. legat de stil,, trebuie sa ne spui mai exact ce preferinte ai. de ex. mie imi plac hainele colorate si lucioase dar nu m'as imbraca vreodata in fusta. uite ce site'uri stiu eu: kudika.ro, u-man.ro, mycloset.ro,feminis.ro si inca unul dar sigur nu'ti va plc darkside.com.sper ca ti'am fost cat de cat de folos. bafta!

3 răspunsuri:
| Anablondyi a răspuns:

Vai si eu am fost in a 10`a si eram super relaxata dc te chinui?>? anii liceului sunt cei mai faini baii:X:X:X merita sa te distrezi si invatatura...invata la ceva care chiar te ajuta in viata mai ales daca vrei sa faci o facultate pe domeniul acela...si despre par.am eu o idee :intinde-l cu placa(si daca nu ai placa e totul ok) si lasa-l desfacut apoi prinde cu o agrafa mica, in sus 2 suvite si puneti apoi o bentita colorata crede-ma arata super

| heiii a răspuns:

Si in legatura cu parul... daca ai breton prinde'l sus cu o clama. sau fa'ti un coc de balerina sau ridica'ti parul ff sus si prinde'l cu un elastic. ar sta super. ok, noroc!

| iasmina0archie0fan a răspuns:

Buna! Nu te panica in legatura cu scoala, toti trecem prin asta. Toata lumea a avut macar un moment din viata in care avea impresia ca nu mai suporta acest lucru.